И. Ликарчук: «гопцевание» учителей в танцах на линейках

Отказавшись от выступлений чиновников, превратим линейки в смотры самодеятельности учителей?

И. Ликарчук: «гопцевание» учителей в танцах на линейках

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Дивлюся світлини, читаю пости про свято Останнього дзвінка та й думаю. Добре воно чи якось не дуже, що вчителі на цих святах (на лінійках!) масово почали гопцювати в танцях.

Що то означає? Радість вчителів від закінчення навчального року (він для них іще на закінчився)? Намагання продемонструвати єднання з учнями (а де ті учні)?

Показати власні таланти (дивлячись на виконання танцю, я особливих талантів там не побачив)?

Продемонструвати «новий» підхід до проведення подібних свят (але чи все, що видається новим, є доцільним)?

Не люблю посилатися на власний досвід, бо не вважаю його абсолютно правильним та ідеальним. Але мені доводилося, працюючи заступником директора й директором школи, директором ПТНЗ, бути й Дідом Морозом, і вальсувати з випускниками на випускних вечорах.

Але завжди, роблячи ці та інші кроки, насамперед думав про доцільність.

Щоб не сталося так: відмовившись від виступу чиновників і депутатів, перетворимо отакі лінійки в огляди художньої самодіяльності вчителів. Бо учні бачили їх в багатьох ролях упродовж навчального року. Не бачили лише в такій.

Тож не хочу давати якісь оцінки конкретному факту гопцювання вчителів на лінійці. Але згадаю українську приказку: «Що занадто, то не здраво».

Оригинал

Освіта.ua
30.05.2017

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
вчитель
Значит, когда сам "гопцював та був ряженим", было все сделано правильно, ведь сам же делал или плясал под чужую дудку? А теперь - это плохо! Ну-ну так делать! Плохими будете! У человека раздвоение личности!

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!