А. Мирошниченко: «сельский гламур» школьной формы

Продолжаем имитировать псевдоэтикет, комплектуя мужской костюм с босоножками и кепками

А. Мирошниченко: «сельский гламур» школьной формы

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

Дилема

Виникла дилема. Естетична. Точніше кліматично-естетична.

Фанати шкільної форми люблять поговорити про те, що шкільна форма привчає дитину до культури в одязі. І важко щось заперечити. Бо культура в одязі – річ дійсно потрібна. Якщо вона і справді культура.

Але тут вже давайте робити все «за великим рахунком». Без всіляких послаблень. Привчаємо дитину до етикету – привчаємо по «повній програмі». Бо власне в цьому ж і полягає сутність аргументів «за форму». Тут без компромісів.

Проте зразу виникає просте та утилітарне питання. Потеплішало. Весна прийшла. Нарешті. Змінили діти туфлі на босоніжки. Бо жарко. А в босоніжках нормально. Ось тут і дилема виникає. Бо босоніжки з класичним чоловічим костюмом не носять. Ні за яких умов не носять. Такі вже правила етикету в одязі. І з шкарпетками босоніжки не носять. А з іншого боку жарко. У класичних туфлях. І, до речі, кепки та всілякі шапки та блайзери під класичний костюм теж не носять. Ніколи. Але ж сонце припікає.

Отож і бачимо дивну картину. Школяр в класичному костюмі. У блайзері та босоніжках з шкарпетками. І задоволене обличчя директора школи, який вважає, що він виховує в дитини вміння красиво та естетично одягатись. Такий собі «сільський гламур».

І як вирішити цю дилему? Перестати гратись в псевдоетикет чи продовжувати його імітувати? Кожен вибирає сам для себе. Якщо може…

Оригинал

Освіта.ua
22.05.2017

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!