![]() |
Во всем мире, прежде чем ввести что-то кардинально новое, выделяют средства на переподготовку учителей |
Н. Саражинская: 45 минут в неделю на программирование
Автор: Наталия Саражинская, учитель информатики, г. Белая Церковь, модератор на EdEra по обновлению программы «Информатика. 5-9 классы».
«Критична маса для відтворення нової якості освіти» - чудовий зворот у пості Олександра Співаковського. Шкода, дуже шкода що в реаліях сьогодні в команді «нової школи» та в оновленні програм 5-9 насправді переважна критична маса тих, хто живе внутрішньою установкою «аби нічого не змінилось». Керівники робочих груп з оновлення - автори чинних програм та підручників.
Про ІКТ навіть в програмі інформатики 5-9 забули. Через забаганку чиновників вирішили зробити з неї не програму ТЕХНОЛОГІЙ, а перетворити учня на програміста в 9 класі.
Для чого всіх, як один, на програмістів - щоб мігрувати на Захід було зручніше?
Вимоги до учня 9 кл. зазначено чіткі: «створити програму» в повнофункціональній мові програмування, як Python, C++, Java та програмувати, програмувати, програмувати. Автори дійсно вірять, що з ОДНИМ уроком на тиждень можна навчити когось програмувати?
У всьому світі, перш ніж увести щось кардинально нове, виділяють кошти на перепідготовку вчителів.
У Великій Британії у 2016 р. виділено 41 млн. фунтів стерлінгів для опанування вчителями нового китайського методу навчання математиці. Один метод усної лічби - 41 млн!
А в нас тишком-нишком вирішили зробити усіх дітей програмістами на кінець 9 кл. (за 45 хв. навчання 1 раз на тиждень), у методичних рекомендаціях радять найсучасніші мови програмування, й 0 грн. для навчання цим МОВАМ ПРОГРАМУВАННЯ вчителів.
У колі ІТ-ішників запитала, як вони гадають, який відсоток вчителів знають Python, C++ чи Java, десь 50%? Усі щиро засміялись та одноголосно відповіли - 0,05%.
Освіта.ua
13.03.2017