Н. Саражинская: 45 минут в неделю на программирование

Во всем мире, прежде чем ввести что-то кардинально новое, выделяют средства на переподготовку учителей

Н. Саражинская: 45 минут в неделю на программирование

Автор: Наталия Саражинская, учитель информатики, г. Белая Церковь, модератор на EdEra по обновлению программы «Информатика. 5-9 классы».

«Критична маса для відтворення нової якості освіти» - чудовий зворот у пості Олександра Співаковського. Шкода, дуже шкода що в реаліях сьогодні в команді «нової школи» та в оновленні програм 5-9 насправді переважна критична маса тих, хто живе внутрішньою установкою «аби нічого не змінилось». Керівники робочих груп з оновлення - автори чинних програм та підручників.

Про ІКТ навіть в програмі інформатики 5-9 забули. Через забаганку чиновників вирішили зробити з неї не програму ТЕХНОЛОГІЙ, а перетворити учня на програміста в 9 класі.

Для чого всіх, як один, на програмістів - щоб мігрувати на Захід було зручніше?

Вимоги до учня 9 кл. зазначено чіткі: «створити програму» в повнофункціональній мові програмування, як Python, C++, Java та програмувати, програмувати, програмувати. Автори дійсно вірять, що з ОДНИМ уроком на тиждень можна навчити когось програмувати?

У всьому світі, перш ніж увести щось кардинально нове, виділяють кошти на перепідготовку вчителів.

У Великій Британії у 2016 р. виділено 41 млн. фунтів стерлінгів для опанування вчителями нового китайського методу навчання математиці. Один метод усної лічби - 41 млн!

А в нас тишком-нишком вирішили зробити усіх дітей програмістами на кінець 9 кл. (за 45 хв. навчання 1 раз на тиждень), у методичних рекомендаціях радять найсучасніші мови програмування, й 0 грн. для навчання цим МОВАМ ПРОГРАМУВАННЯ вчителів.

У колі ІТ-ішників запитала, як вони гадають, який відсоток вчителів знають Python, C++ чи Java, десь 50%? Усі щиро засміялись та одноголосно відповіли - 0,05%.

Освіта.ua
13.03.2017

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!