И. Примаченко: автоматизация оставит лишь творческий труд

Вызов ближайших десятилетий - это старое образование, которое готовит к рутинной работе в новом мире

И. Примаченко: автоматизация оставит лишь творческий труд

Автор: Иван Примаченко, основатель платформы Prometheus.

Чи не найсерйозніший виклик найближчих десятиліть - це стара освіта, що готує людей до рутинної роботи в новому світі, де автоматизація і роботизація залишають місце лише для творчої праці. Індустріальна школа забиває в голови учнів факти та жорсткі алгоритми вирішення заздалегідь відомих проблем. Трагедія, що починає розгортатися на наших очах, полягає в тому, що саме з такими видами роботи чудово справляється нове покоління розумних машин.

До того, що машини поступово автоматизують рутинну фізичну працю, ми звикли давно. Тепер, завдяки технологіям машинного навчання, вони починають стрімко замінювати собою і рутинну інтелектуальну працю. Більше того, межа між «рутинною» і «не рутинною» роботою теж розмивається.

Ще десять років тому ніхто б і не подумав назвати керування автомобілем рутинною працею в контексті автоматизації. На сьогодні вже очевидно, що більшість робочих місць для водіїв може зникнути вже за два десятиліття. Навіть в таких максимально не рутинних інтелектуальних галузях як освіта чи медицина IBM Watson в останні роки демонструє фантастичний потенціал для автоматизації значної кількості одноманітних аспектів роботи.

Я скептично ставлюся до думки, що в осяжному майбутньому машини повністю замінять людей у всіх галузях. Автоматизація старих рутинних робіт дозволить вивільнити людські ресурси і створити потребу в нових професіях, де буде необхідна творча інтелектуальна праця.

Оригинал

Освіта.ua
06.02.2017

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев