Марк Бобровский: сюрпризы от вузов в условиях поступления

Некоторые высшие учебные заведения наконец смогли подготовить условия поступления

Марк Бобровский: сюрпризы от вузов в условиях поступления

Автор: Марк Бобровский, лицей «Універсум».

Дорогі друзі!.. Те, що мало статись, сталося... Деякі ВНЗ нарешті, в кінці січня спромоглися підготувати умови вступу до ВНЗ...

Проте, наприклад, НАУ поки що «ні кує й не меле»... Ну, може, до березня умови вступу будуть готові...

І ніхто їм не указ... Можуть і в липні підготувати...

Безперечно, як і передбачалось, на нас очікують сюрпризи від ВНЗ, тобто кидки і плювки у бік дітей та батьків...

КПІ, скажімо, відмінив додаткові бали за підготовчі курси для вступу на ІТ-факультети... Причому вже в самому процесі, коли батьки заплатили чималі гроші за курси з надією отримати додаткові бали до рейтингу...

Можливо, логіка якась у цьому є, але ж чому не оголосити про це у серпні?.. Ну що це - не кидок?.. Типовий кидок... Далі - більше...

Діти інтенсивно готуються до ЗНО саме у випускному класі... Готуватись почали з вересня... Готували, бідненькі, математику, платили гроші репетиторам і курсам... А їм хрясь в кінці січня - замість профільної математики профільну історію...

А дехто ту історію і здавати не збирався... Мова йде, наприклад, про КНЕУ і про університет Шевченка.

Я, особисто, не розумію, як на економічні спеціальності можна робити математику непрофільною, коли економіка містить широкий і складний математичний інструментарій. Як економіст може не знати математичної статистики, теорії ймовірностей, лінійної алгебри?..

Вивчить усе в універі?.. Як би не так, у КНЕУ перед сесією кілометрові черги за шпаргалками, який вже там математичний інструментарій...

Ну ось такі у нас будуть спеціалісти - економісти гуманітарії... КНЕУ тішиться тим, що їх універ закінчило багато наших очільників... Я тепер зрозумів, чому у нас таке економічне становище - бо вони закінчили КНЕУ...

Оригинал

Освіта.ua
27.01.2017

Популярные блоги
Е. Кравченко: неужели только экзамен гарантирует знания? Надо создавать не экзамены, а систему нормального патриотического воспитания в школах
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев