Игорь Ликарчук: урок - это педагогическое творчество

Образовательные чиновники решили анализировать урок с помощью программы «Электронный конструктор урока»

Игорь Ликарчук: урок - это педагогическое творчество

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Як ви думаєте, що могла б сказати розумна, освічена, культурна людина, якби почула, що якість поетичного чи прозового твору, вистави, картини оцінюють з допомогою комп’ютерної програми?

За 300-ма показниками.

А потім програма, мабуть, робить висновок про якість твору, обираючи одну чи кілька його редакцій із 144 (!) запропонованих…

А потім ця ж програма рекомендує автору твору, як його покращити, обираючи одну із 30 рекомендацій.

Розумна, освічена, культурна людина, без сумніву, скаже, що це дикість та абсурд. І з цим не можна не погодитися. Бо то є творчість…

Такою ж творчістю, але педагогічною, є урок…

Але керманичі деяких шкіл Полтавщини та освітні чиновники вирішили аналізувати урок вчителя з допомогою комп’ютерної програми «Електронний конструктор уроку». Й терміново цьому навчають всіх бажаючих. Читайте про це тут. 

Чи це не є управлінська дикість? На мою думку, дикість. Й велика.

Панове директори шкіл та їхні заступники. Не будьте дикунами. Бо дикунам можна дати в руки ноутбук. Але що з того вийде?

Оригинал

Освіта.ua
12.01.2017

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев