Игорь Ликарчук: урок - это педагогическое творчество

Образовательные чиновники решили анализировать урок с помощью программы «Электронный конструктор урока»

Игорь Ликарчук: урок - это педагогическое творчество

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Як ви думаєте, що могла б сказати розумна, освічена, культурна людина, якби почула, що якість поетичного чи прозового твору, вистави, картини оцінюють з допомогою комп’ютерної програми?

За 300-ма показниками.

А потім програма, мабуть, робить висновок про якість твору, обираючи одну чи кілька його редакцій із 144 (!) запропонованих…

А потім ця ж програма рекомендує автору твору, як його покращити, обираючи одну із 30 рекомендацій.

Розумна, освічена, культурна людина, без сумніву, скаже, що це дикість та абсурд. І з цим не можна не погодитися. Бо то є творчість…

Такою ж творчістю, але педагогічною, є урок…

Але керманичі деяких шкіл Полтавщини та освітні чиновники вирішили аналізувати урок вчителя з допомогою комп’ютерної програми «Електронний конструктор уроку». Й терміново цьому навчають всіх бажаючих. Читайте про це тут. 

Чи це не є управлінська дикість? На мою думку, дикість. Й велика.

Панове директори шкіл та їхні заступники. Не будьте дикунами. Бо дикунам можна дати в руки ноутбук. Але що з того вийде?

Оригинал

Освіта.ua
12.01.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев