Игорь Ликарчук: результаты ЗНО - повод для закрытия школ

Целью внедрения ЗНО никогда не была оценка качества образовательной деятельности школы или учителя

Игорь Ликарчук: результаты ЗНО - повод для закрытия школ

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

Мені скоро буде соромно за те, що мав відношення до впровадження ЗНО. Бо, виявляється, деякі освітні керманичі, за мовчазної згоди МОН, «досліджують» результати ЗНО і на основі їх роблять висновок про якість освітньої діяльності конкретного закладу. Більше того, на основі таких безграмотних «досліджень» приймають якісь рішення про закриття шкіл, укрупнення мережі й т.д.

 Я розумію, що МОН та його численні інституції не здатні чи не хочуть розробити та затвердити об’єктивні індикатори функціонування освітньої системи. Я розумію, що місцевим чиновникам набагато легше взяти результати ЗНО й танцювати з ними скажені танці на могилі української освіти, аніж реально допомагати школам виживати. Я розумію, що опорні школи потрібно було створювати для того, щоб скоротити видатки на освіту...

Але до чого тут ЗНО?

Метою його запровадження НІКОЛИ не була оцінка якості освітньої діяльності школи чи вчителя. Для того є зовсім інші методики та технології.

І ще одне. У статті наводяться слова шанованої мною пані міністра Лілії , що «діти із села мають в 10 разів менше шанси скласти успішно тестування з іноземної мови». Можу аргументовано заперечити. Якби сільські діти могли фізично і матеріально отримати послуги хороших репетиторів, то вони б мали у 10 разів кращі шанси скласти тестування з іноземної мови. На жаль, вони цього не мають.

Оригинал

Освіта.ua
08.12.2016

Популярные блоги
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Иван Осадчий: об оценивании учеников 5 классов НУШ По предлагаемому в Методических рекомендациях подходу невозможно выставить оценки за семестр
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев