С. Горбачев: критерий качества работы - результат

Пока каждый из нас не осознает, что работает неэффективно - шансов на развитие у нас не будет

С. Горбачев: критерий качества работы - результат

Автор: Сергей Горбачев, директор Специализированной школы им. Ивана Багряного №148 г. Киева.

Головний критерій якості роботи - результат.

Якщо країна знаходиться серед найбідніших у Європі - значить, її економіка неефективна, вона працює погано. А економіка - це люди.

Можна знаходити сотні виправдань, але факт залишається фактом: працюємо ми таки погано. І розуміння, прийняття цього беззаперечного факту як мотиву для особистої відповідальності і за власне життя, і за життя країни - перший крок до більш якісної праці, до більш якісної економіки.

Це - дуже некомфортно відчувати, але поки ми самі - кожен собі - не скаже: так, працюю я неефективно, не повністю використовую свої можливості - шансів на розвиток у нас не буде.

А тепер - про мене особисто.

Я - такий самий, як і більшість українців: роблю не все можливе, мої власні лінощі, моє власне нерозуміння, обмеженість моїх власних знань, мої власні "таракани" у голові заважають працювати більш ефективно.

Але щиро кажу: я намагаюсь змінюватися сам - і в міру своїх сил змінювати систему.

Для мене, насамперед, це стосується освіти: вона залишається радянською за суттю, відірваною від реального життя: дуже багато нелогічного, до якого, на жаль, і я докладаю руку: бо не завжди вистачає сил на супротив системі, дуже багато емоційно вигорілих вчителів, дуже багато бюрократичної дурні. Треба приймати оце як факт життя - і змінювати.

Ось я хотів написати у розвиток вчорашнього посту про розмову з підлітками. Нікого не хотів ображати чи ставити себе вище когось.

Вибачте щиро, якщо хтось сприйняв мої слова як образу.

Це - не від зверхності з мого боку, це - від сумної констатації факту, що могли б жити краще, але поки що - ось так.

Оригинал

Освіта.ua
08.11.2016

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев