Виктор Громовой: маразм №6 - "У нас на районе"

Сколько можно мучить учителей сбором справок об обучении и шатанием по квартирам

Виктор Громовой: маразм №6 - "У нас на районе"

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

Скільки вже можна мордувати вчителів цим «мікрорайоном», збором довідок про навчання, писаниною і вештанням по квартирам, де тільки дуже виховані люди (яких меншість) не криють їх всілякими неприємними словами і не звинувачують майже в усьому, що відбувається в країні. Скасуйте нарешті проходження мікрорайонів. Це найнеприємніша і незрозуміла діяльність, яку нав'язують учителеві. Замість того, щоб витрачати час на підготовку до уроків, він змушений ходити по будинкам і школам і збирати довідки про чужих дітей.

Читаємо уважно "Інструкцію з обліку дітей і підлітків шкільного віку", затверджену Постановою Кабінету міністрів № 646 від 12 квітня 2000 р.:

5. Для забезпечення своєчасного і в повному обсязі обліку дітей і підлітків шкільного віку районні, районні у м. Києві та Севастополі держадміністрації разом з органами   місцевого самоврядування щороку здійснюють такі заходи:

1) призначають уповноважених з числа працівників житлово-експлуатаційних   організацій, житлово-будівельних та житлових кооперативів, об'єднань (товариств)   співвласників багатоквартирних будинків, навчальних закладів, служб у справах неповнолітніх для виконання роботи, пов'язаної з обліком дітей і підлітків шкільного  віку. У разі потреби можуть утворюватися робочі групи…

6. Складання списків, їх уточнення щороку здійснюється

уповноваженими районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій разом з органами місцевого самоврядування у період з 15 травня по 15 серпня.

9. Відділи освіти не пізніше ніж 25 серпня поточного року надають списки дітей і підлітків шкільного віку загальноосвітнім навчальним закладам згідно з їх  закріпленням за територіями обслуговування.

Чому відділи освіти замість того, щоб надавати "списки дітей і підлітків шкільного  віку загальноосвітнім навчальним закладам згідно з їх закріпленням за територіями обслуговування" вимагають від шкіл складати ці списки?

На якій підставі директори шкіл своїми наказами призначають "відповідальних за облік дітей осіб" з числа вчителів?

Чому зрештою на практиці складанням списків дітей і підлітків шкільного віку займається виключно "вчителька, – мікрорайону нашого жителька"?

Мабуть, тому що вона погоджується виконувати цю роботу за когось. Звісно, якщо вона робить чужу роботу, це зовсім не означає, що хтось за неї щось зробить у школі…

Так, у переліку установ та організацій, які можуть делегувати уповноважених для обліку дітей, "через кому" згадуються і працівники навчальних закладів. Тож, когось із працівників школи теж можна задіяти для виконання цієї роботи, наприклад, техпрацівників, яким немає чого робити в школі в канікулярний час. Але левову частку цієї роботи мають виконувати працівники житлово-експлуатаційних   організацій, житлово-будівельних та житлових кооперативів, об'єднань (товариств)   співвласників багатоквартирних будинків та служб у справах неповнолітніх.

*Маразм з медицинської точки зору - це стан повного занепаду психофізичної діяльності людини внаслідок атрофії кори головного мозку, викликаної старінням або тривалою хронічною хворобою. У розмовній мові слово «маразм» вживається для позначення стану повної деградації в поведінці кого-небудь, неадекватності вчинків тощо. Використовуючи термін «маразми в освіті» у циклі публікацій «Ліквідовуємо маразми в шкільній освіті», ми маємо на увазі абсурди і деформації, які паралізують розвиток вітчизняного шкільництва.

Оригінал

Освіта.ua
02.09.2016

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
учитель
Я лет десять ходила по частному сектору,пока в декрет не ушла.Кругом огромные собаки,стоиш кричиш,никто к воротам не подходит.Это такое унижение для меня было.Люди не хотят информацию давать за своих деток.Если бы я была на их месте, я бы также себя вела.Аферисты сейчас на каждом шагу.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!