Л. Гриневич: автобусы и дороги - условие для опорных школ

Введение опорной школы возможно только при условии организации качественного подвоза детей

Л. Гриневич: автобусы и дороги - условие для опорных школ

Автор: Лилия Гриневич, Министр образования и науки Украины.

Перед вчорашньою всеукраїнською нарадою з освітянами у Сумах заїхала по дорозі в Недригайлівську загальноосвітню школу, яка посіла друге місце в обласному конкурсі і має стати опорною.

Школа заповнена менше ніж на 70%, тобто є резерв для підвезення учнів в сільських територій. Вже зараз в цій школі вчаться діти з 17 сіл, бо батьки, бажаючи дати дітям кращу освіту, прийняли рішення, що діти вчитимуться тут.

Частина їздить шкільним автобусом, частину підвозять батьки самостійно. З 1 вересня до цієї школи довозитимуться діти з трьох шкіл, в яких зараз малокомплектні школи (від 26 до 36 учнів), статус яких буде понижений, в селах залишаться тільки початкові класи. Для цього купується додатковий шкільний автобус, але повністю проблему довезення він не вирішить - бо наявні в школі автобуси, що вже зараз доводять дітей з 12 сіл, їздять у дві, а інколи у три зміни.

Ми не будемо замовчувати цю проблему: на всеукраїнській нараді освітян в той же день знову підкреслила - запровадження опорної школи і пониження статусу шкіл-філій можливо тільки за умови організації якісного підвезення дітей, що передбачає наявність автобусів і відремонтованих доріг.

Обговорили з директором школи і начальником райуправління освіти (до речі, дуже фаховий управлінець, знав кожну деталь, кожну проблему шкіл району!) які зміни в нормативні документи необхідні для покращення роботи системи освіти. 

ПС: Запам'яталася фраза одної старшокласниці, чому ця школа краща, ніж маленька в селі: "А як ви думаєте, краще мати 3 однокласників чи 20?". Ми маємо думати про кращу освіту і право на соціалізацію наших дітей.

Оригинал

Освіта.ua
20.05.2016

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев