Л. Гриневич: автобусы и дороги - условие для опорных школ

Введение опорной школы возможно только при условии организации качественного подвоза детей

Л. Гриневич: автобусы и дороги - условие для опорных школ

Автор: Лилия Гриневич, Министр образования и науки Украины.

Перед вчорашньою всеукраїнською нарадою з освітянами у Сумах заїхала по дорозі в Недригайлівську загальноосвітню школу, яка посіла друге місце в обласному конкурсі і має стати опорною.

Школа заповнена менше ніж на 70%, тобто є резерв для підвезення учнів в сільських територій. Вже зараз в цій школі вчаться діти з 17 сіл, бо батьки, бажаючи дати дітям кращу освіту, прийняли рішення, що діти вчитимуться тут.

Частина їздить шкільним автобусом, частину підвозять батьки самостійно. З 1 вересня до цієї школи довозитимуться діти з трьох шкіл, в яких зараз малокомплектні школи (від 26 до 36 учнів), статус яких буде понижений, в селах залишаться тільки початкові класи. Для цього купується додатковий шкільний автобус, але повністю проблему довезення він не вирішить - бо наявні в школі автобуси, що вже зараз доводять дітей з 12 сіл, їздять у дві, а інколи у три зміни.

Ми не будемо замовчувати цю проблему: на всеукраїнській нараді освітян в той же день знову підкреслила - запровадження опорної школи і пониження статусу шкіл-філій можливо тільки за умови організації якісного підвезення дітей, що передбачає наявність автобусів і відремонтованих доріг.

Обговорили з директором школи і начальником райуправління освіти (до речі, дуже фаховий управлінець, знав кожну деталь, кожну проблему шкіл району!) які зміни в нормативні документи необхідні для покращення роботи системи освіти. 

ПС: Запам'яталася фраза одної старшокласниці, чому ця школа краща, ніж маленька в селі: "А як ви думаєте, краще мати 3 однокласників чи 20?". Ми маємо думати про кращу освіту і право на соціалізацію наших дітей.

Оригинал

Освіта.ua
20.05.2016

Популярные блоги
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев