Игорь Ликарчук: опорные школы должны быть в центре

Опорная школа должна быть в центре образовательного округа, с хорошими дорогами для проезда

Игорь Ликарчук: опорные школы должны быть в центре

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования.

«У Міністерстві освіти і науки повідомляють, що конкурс на визначення опорних шкіл ще триває і підбиття його підсумків відбудеться в основному у квітні» - іще один маразм в ланцюжку тих, які супроводжують реалізацію дітища колишнього уряду - створення «острівців щастя» - опорних шкіл.

Якщо «острівці щастя» створюються для того, щоб а) було зручніше довозити учнів із інших шкіл; б) стати центром освітнього округу.. і т.д. й т.п. (не хочу повторювати мильно-бульбашкові обгрунтування доцільності створення опорних шкіл), то до чого тут конкурс?

Таку школу потрібно визначати, тицьнувши пальцем в карту. За єдиним критерієм: вона має бути в ЦЕНТРІ освітнього округу, із гарними дорогами для доїзду шкільних автобусів...

Ось тоді вкладайте в неї гроші, ремонтуйте, купуйте меблі й техніку, будуйте квартири для учителів, запрошуйте кращі кадри; іншими словами: робіть із неї «острівець щастя» та СПРАВЖНІЙ ЦЕНТР ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ. А не створюйте видимість демократії, проводячи конкурс серед бажаючих відірвати гарний шмат бюджетного пирога за рахунок інших.

І тоді не буде потрібно примушувати учасників так званого конкурсу готувати презентації, папки з документами, інші «пєсні і пляски», щоб представити їх на очі «високим» чиновникам, засідаючим у конкурсних комісіях. У будь-якому випадку, такий підхід буде справедливішим та обєктивнішим і дасть можливість хоча б повірити в добропорядні наміри цього проекту.

Оригинал

Освіта.ua
26.04.2016

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев