Osvita.ua Вступительная кампания Работа с кабинетом абитуриента: ошибки при регистрации
Работа с кабинетом абитуриента: ошибки при регистрации

Основные ошибки при регистрации электронного кабинета абитуриента и порядок действий для их исправления

Работа с кабинетом абитуриента: ошибки при регистрации

Міністерством освіти оприлюднені основні помилки при реєстрації електронного кабінету вступника та порядок дій для їх виправлення.

П1.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: сертифікат ЗНО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.1».

У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1».

До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката (з номером, піном, роком видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в реєстр або про недійсність сертифіката.

П1.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: свідоцтво/атестат про ПЗСО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.2».

У реєстрі документів про освіту не знайдено свідоцтва/атестата з параметрами вступника. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.2».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про його недійсність.

П1.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано анульований свідоцтво/атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.3».

У реєстрі документів про освіту свідоцтво/атестат з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.

П2.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.1».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявне свідоцтво/атестат, але вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

П2.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інше діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.2».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат, але вказано інше діюче свідоцтво/атестат. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність свідоцтва/атестата.

П3.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.1».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

П3.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.2».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність свідоцтва/атестата.

П3.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в документі про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаних свідоцтва/атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

Освіта.ua
25.06.2019

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Анжеліка
А у мея проблема с фамилией так как в атестате указана моя девичья фамилия а в сертефикате ЗНО уже фамилия мужа... и вот что теперь делать???
989
Для Анжеліка: ну Ви ж доросла жінка (принаймі доросли до одруження), чому Ви не навчились читати? В умовах вступу ж чітко написано, що якщо є розбіжності в документах, то їх слід подавати в паперовому вигляді
Анжеліка
Куда подавать? В Академию я подала документы, но они говорят, что без регистрации никак! Выпускникам школ об этом рассказывали в конце года... мне то не кому было рассказать!!! Извините, но я почему-то не могу сообразить... куда подавать документы в бумажном виде?
Комментировать
Ирина
Что делать если эл.адрес указали не правильно.Кто знает что делать как решить проблему.
Илья
Не вижу смысла существования тех. поддержки, ибо на звонки сбрасывают(при этом берётся плата за звонок), на почту не отвечает, хотя уже прошло уже больше двух дней. Кто-нибудь знает как решить проблему(П3.3) без тех. поддержки? Потому-что туда я отправлял всё, что надо, а ответа так и нет.
Вика
Для Илья: как ты решил этот вопрос?
Комментировать
ZeldriS777
ребятки,у самого была эта херня,сходил в ближайший институт-зарегистрировали меня там.
Татьяна
выдает ошибку "Помилка при реєстрації П3.3 администратор не отвечает, что делатьт
віка
Скоро 10 липня а відповіді ще немає. А пропомилку яще 3 липня дізналася. через якусь помилку ми повині переживати.
Furt
Для віка: а після десятого не можна вже реєструватись?
Комментировать
Алина
Дуристика самая натуральная. Я так понимаю, ответа мы не дождемся. Шикарно будет.
Ирина
Скільки часу треба чекати відповідь???запит відправила 3.07,через помилку не можу зареєструватись
Гоша
Шо за дела ?
Даниїл
Скільки часу потрібно чекати відповідь технічного адміністратора? Запит був добу тому.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!