Олег Охредько: очередной казус бюрократии

Вступительная кампания для детей с временно оккупированных территорий месяц проходила в «подвешенном» состоянии

Олег Охредько: очередной казус бюрократии

Автор: Олег Охредько, эксперт, аналитик Центра гражданского образования «Альменда».

Казус (лат. casus) – подія, яка настає не внаслідок волевиявлення особи,
а тому не може бути передбаченою за даних умов.

Вікіпедія.

13 липня 2021 року на сайті Міністерства освіти і науки Україна з’явилася приголомшлива новина «Оприлюднено обсяги державного замовлення на 2021 рік». МОН повідомляло, що «На Урядовому порталі оприлюднено постанову КМУ щодо державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, на підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів у 2021 році. Документом, який розроблений Мінекономіки спільно з МОН, затверджено обсяги державного замовлення у 2021 році та перелік державних замовників».

Чому ж ця новина приголомшлива? Що викликало таке зацікавлення? Ну, по-перше самі дати повідомлення – адже була оприлюднена інформація щодо Постанови Кабінету Міністрів України від 30 червня 2021 р. № 708, тобто пройшло вже 2 тижня, і от, з’являється така собі новина.

По-друге, що саме цікаво, рішення з’явилося в самий «розпал» вступної кампанії. Адже з 1 липня розпочинаються вступні випробування, які повинні тривати до 13 липня. А інформації щодо бюджетних місць не було…

І по-третє. У нас дуже багато різних документів, положень та іншого, які чітко регламентують різні дії. Так-от, з 7 червня почали працювати Освітні центри «Крим – Україна», тобто розпочала вступна кампанія для кримчан та кримчанок, які вирішили вступити до українських закладів вищої освіти. Вирішили, не зважаючи на шалений тиск окупантів та колаборантів.

Одним з основних чинників вступу за спрощеною системою було виділення бюджетних місць за квотою-2. У цьому році кількість виділених місць за квотою-2 було скорочено в 2 рази – з 20% до 10%, а часто це одне місце. Проте, скільки ж місць виділено, у червні місяця ні не знали ані абітурієнти та абітурієнтки з окупованого Криму, ані у самих приймальних комісіях.

Саме ця кількість місць була дуже важлива при виборі закладу вищої освіти, куди планувалося вступати, адже діти з окупованих територій мають право вступати тільки до одного вишу.

От виходить такий собі казус, що вступна кампанія для дітей з тимчасово окупованих територій місяць тривала у «підвішеному» стані.

Освіта.ua
16.07.2021

Популярные блоги
А. Мирошниченко: родители не враги учителям Для родителей проблемы образовательной системы не самое главное дело в жизни
В. Онацкий: какие предметы исчезнут из расписания? Каждый пытается найти рецепт лечения образования, хотя к школе имел отношение, только будучи школьником
И. Ликарчук: образование выжило благодаря учителям Популизм и дилетантство в образовании разрушают педагогическое творчество и производят учителя-урокодателя
Т. Гориха Зерня: роль учителя становится определяющей Реформа, по сути, потребует полной профессиональной переподготовки всего преподавательского состава
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Остап
Так з якого боку тиск? Чи то "кляті москалі" не "пущають" молодь на Україну вчитися, чи то наши доморощені "новатори і патріоти" не дають змогу молоді з Криму, з такими мізерними квотами, вчитися тут?