А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера

Даже примитивная камера увеличивает все эмоции и раскрывает большие и маленькие секреты

А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

Шановні наші вчителі! Ось ви знову в онлайні. З різним ступенем успішності. Хтось за рік чомусь навчився в цьому напрямку. Хтось ні. Але варто розкрити парочку секретів. Які ви, можливо, не знаєте і не враховуєте.

Секрет перший

Камера (навіть примітивна) – це збільшуване скло. Вона збільшує всі ваші емоції в десятки і десятки разів. Тому те, що на «живому» уроці може виглядати просто як стриманість, – на екрані виглядає байдужістю. Камера розкриває всі ваші великі та маленькі секрети. Якщо вам нецікаво вести урок – камера миттєво передасть цю нецікавість, помноживши її на сто. І навпаки. Захопленість предметом розповіді множиться на сто і «заводить» глядачів-учнів.

Секрет другий

Мовою потрібно займатись. Знову ж! Камера все збільшує. Вади мовлення виглядають не так суттєво в реальному класі, а от на екрані вони множаться. Потрібні щоденні заняття артикуляційною гімнастикою та скоромовками. Не важливо, який предмет ви викладаєте! Публічний простір вимагає володіння словом.

Секрет третій

Камера вимагає чіткості і ємкості формулювань. Довгі, заплутані фрази викликають лише несприйняття. Це не залежить від змісту. Це психологія сприйняття. А вона незмінна.

Секрет четвертий

Одяг. Мова не про брендовість. Про інше. Клітинка, смужечка, горошок – це табуйовані на екрані речі. Однотонний одяг сприймається позитивно глядачем. Смужечки-горошки підсвідомо дратують. Знову ж! Це не питання смаку, а психологія сприйняття.

Секрет п'ятий

Перед проведенням онлайн уроку не полінуйтесь записати репетицію на камеру. Відмітьте всі помилки і спробуйте їх виправити. Не думайте, що цікавий зміст компенсує недосконалість форми. Тут це працює навпаки. Недосконалість форми може повністю знищити зміст.

І наостанок!

Не бійтесь учитись існувати в просторі камери. Це цікава штука і дає багато можливостей. Якщо, звичайно, ви хочете зробити уроки кращими, а в собі відкрити щось нове!

Оригинал

Освіта.ua
01.04.2021

Популярные блоги
О. Калинич: выводы о дистанционном обучении Из понятия «дистанционное обучение» надо убрать слово «обучение», заменив на «имитация»
И. Ликарчук: образовательный процесс теряет смысл Результаты экзаменов не должны быть основанием для оценки работы учителя, это оценка работы учеников
Н. Глюз: снова старые схемы и двойные стандарты На ЗНО живет страшный вирус, его не берут ни маска, ни антисептик, а выпускной будут гулять без масок
А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера Даже примитивная камера увеличивает все эмоции и раскрывает большие и маленькие секреты
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев