В. Мещеряков: качество образования или фикция?

Мозг директора должен быть свободен от бюрократического наркотика и перенацелен на качество образования

В. Мещеряков: качество образования или фикция?

Автор: Владимир Мещеряков, учитель, Харьковская область.

Нещодавно спіткало мене освітнє горе. Секретарка на перерві дала на ознайомлення наказ про внутрішній моніторинг якості освіти. Практично всі вчителі вже поставили свої підписи. Я почав читати. Замість того, щоб просто підписати. 

Спіткнувся вже на перших реченнях. Відклав. Сказав, що вивчу пізніше. Після уроків почав уважно вивчати й аналізувати. Ну не складалася в голові картина!

Мені не вперше бути скотинякою. Попросив клаптик паперу й почав ставити запитання, на які хотів би отримати відповіді. Їх вийшло дев’ять. Віддав назад наказ разом із запитаннями. 

Пізніше, коли повернувся в учительську, побачив директорку, яка вивчала мій листочок разом із наказом. Потім встала і мовчки понесла все заступниці з навчально-виховної роботи.

Раніше я також повертав накази з помилками для доопрацювання. Але ж цей стосується якості освіти! А що тоді буде на виході? Така ж фікція?

Я критично ставлюся до всіх освітніх надбудов, неодноразово їх тестував. І не тільки один я не в захваті від їх діяльності. Критики в інтернеті більш ніж достатньо. Схоже, що все це просто «солоденькі посади», синекура.

Один із блогерів на цьому сайті назвав нинішню кількість наказів, інструкцій та звітів бюрократичним сказом. Згодний! Адже ця кількість не тільки не переростає в якість освіти, а в більшій мірі їй заважає. 

Я нещодавно вже писав про принцип 80/20. І переконаний, що зменшення бюрократизму на 80% додасть якості освіти 20%. За рахунок того, що замість ящиків паперу та інших витратних матеріалів можна буде купувати дидактичні матеріали. За рахунок того, що мозок директора освітнього закладу буде вільним від бюрократичного наркотику і перенаціленим на реальну якість освіти.

Далі буде.

Освіта.ua
11.02.2021

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев