В. Белый: другой функционал для постсоветского образования

Другим функционалом для постсоветского образования является переход на отделение старшего звена от других

В. Белый: другой функционал для постсоветского образования

Автор: Владимир Белыйэкс-заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Нова українська школа & «Нова Пошта»

Чому поява «Нової пошти» стала повсюдно бажаною для українців, але не так сталося зі «змінами» в освіті?

Бо у першому випадку відразу застосували кардинально інший функціонал, а не стали «вдосконалювати» наявний.

Іншим функціоналом для пострадянської освіти є перехід на відокремлення старшої ланки від початкової та середньої/базової.

Аж тут наші реформатори і «здулися»... і почалися пояснення, пояснення і пояснення, але не реформа. Попри те, що нові ліцеї для старшокласників при університетах у 90-х відразу отримали високу оцінку з боку населення.

А також при тому, що по-новому змодеровані особистісні інтереси та схильності/здібності старшокласників гарантовано стають «моторним мастилом» для дійсно якісної академічно-наукової та профтехнічної освіти як нового суспільно-економічного фундаменту молодої європейської країни.

Шкода, що досі не має серед лідерів суспільної думки з позаосвітнього середовища тих, хто б міг талановито та доступно донести до батьківської громади подібну аналогію.

Оригинал

Освіта.ua
03.02.2021

Популярные блоги
Л. Булыгина: о ежедневной минуте молчания в школах Все, что по указанию и не от сердца, – все обернется против детей и общества
Л. Гриневич: дети за границей имеют двойную нагрузку Чтобы избежать двойной нагрузки, необходимо наработать механизм перезачета результатов
Е. Северенчук: для детей важно качество расписания Не так важна нагрузка, как грамотный подход к формированию расписания и рабочего дня ребенка
В. Спиваковский: у родителей очень поменялись приоритеты На первое место вышла безопасность ребенка, на второе – социализация, и только на третье – знания
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев