О. Калинич: конкуренция побуждает к творчеству

В каждой школе есть много учителей, которые имеют большую копилку интересных наработок

О. Калинич: конкуренция побуждает к творчеству

Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустская гимназия-интернат.

Способи мотивації є різні: це і позитивні (похвала, премія), і негативні (наприклад, штраф). Дискутувати про ефективність того чи того виду мотивації можна довго.

Поділюся варіантом, який обрали в нашій гімназії.

Під час педагогічної ради колектив ухвалив рішення провести конкурс на кращий електронний освітній ресурс з навчальних предметів та виховної роботи (до речі, ідея належить дирекції).

Мета конкурсу - створення сучасних навчально-методичних матеріалів для змішаного та дистанційного навчання та впровадження їх в освітній процес.

На конкурс подаються матеріали (відеоурок, серія презентацій, інтерактивні вправи тощо) з теми навчальної програми для 5-11-х класів, які показують практичне використання інноваційних технологій, ефективних при впровадженні змішаного чи дистанційного навчання.

Матеріали чи покликання на них розміщуються на шкільній платформі у відповідній групі (за бажанням автора, не обов'язково оприлюднюються у відкритих джерелах).

За підсумками конкурсу переможці отримають дипломи І, ІІ, ІІІ ступенів і можуть бути відзначені грошовими преміями (цінними подарунками). Важливо, що конкурс проводиться на добровільних засадах - нікого до участі не примушують, адже творчість потребує свободи.

Для скептиків, які не вірять в активність учителів, зауважу: серед колег уже є охочі подавати власні напрацювання на конкурс.

Власне, такий підхід дозволяє відзначити творчу працю вчителів, а ще - дає можливість популяризувати цікавий досвід.

Здорова конкуренція завжди спонукає до творчості.

Переконана, що в кожному освітньому закладі є багато вчителів, які мають чималу скарбничку цікавих напрацювань - чому б їхню додаткову працю не відзначити?

Спілкуюся з багатьма освітянами, чимало вчителів (ідеться не про моїх безпосередніх колег) зауважують, що їхню працю не помічають. Подібні конкурси - можливість заявити про себе.

А як мотивують педагогів у вашому освітньому закладі?

P.S. Розумію, що серед читачів знайдуться ті, які обов'язково зауважать, що вчителям виплачують зарплату, тому нехай працюють - яка ще мотивація? Так-от, у дописі йдеться про створення додаткових матеріалів, а це - не обов'язок учителя.

Оригинал

Освіта.ua
26.11.2020

Популярные блоги
Д. Семенов: убивает ли бесплатность образования его развитие? Каждая инвестированная в обучение гривна - это не только польза для себя, эти деньги двигают отрасль в целом
Р. Харчук: борьба за ЗНО по литературе необходима Пусть закрываются ненужные псевдоуниверситеты, а ЗНО - это единственное спасение образования
И. Ликарчук: бумажный или электронный журнал? Что изменится в школьном образовании от появления электронного журнала?
А.Мирошниченко: для чего нужны учебники? Талантливым педагогам не нужны учебники, они знают предмет и стремятся преподавать своими словами
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев