В. Карандий: экзамен не должен быть принуждением к обучению

Принуждение в виде обязательного экзамена вызовет обратные ощущения - рутины занятий по расписанию и ненависти

В. Карандий: экзамен не должен быть принуждением к обучению

Автор: Вадим Карандий, директор Института развития образования.

Кількість загальнообов'язкових іспитів має бути мінімальною. Іспит не має бути примусом до навчання. Засоби мотивації до навчання мають ґрунтуватись на позитивному ставленні до предмета вивчення, процесу навчання, а не на формуванні страху скласти або не скласти іспит.

Розумію тих, хто каже про обов'язковість літератури. Але ця обов'язковість повинна бути в сенсі навчання, а не контролю. Це принципово різні речі.

Літературу потрібно любити, захоплюватись, або хоча б проявляти зацікавлення. Примус у вигляді обов'язкового іспиту викличе зворотні відчуття - обтяжливості, рутинності занять за розкладом, ненависті.

Усіх контролювати - це наш пережиток з тоталітарного минулого.

P.S. Це моя особиста думка, що ґрунтується на багаторічному досвіді організації ЗНО, спостереженні за поведінкою випускників шкіл.

Оригинал

Освіта.ua
22.10.2020

Популярные блоги
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев