С. Биденко: репутационный план для частных школ

Что делать руководителям школ во время репутационных кризисов, которые уже стали нормой

С. Биденко: репутационный план для частных школ

Автор: Сергей Биденко, образовательный продюсер, специалист по репутационному менеджменту и антикризисным коммуникациям.

Репутаційні кризи стали нормою для сфер мистецтва, науки, освіти. У цьому матеріалі поговоримо про те, що необхідно робити керівникам таких організацій та компаній.

Якщо 10 років тому репутаційні кризи асоціювалися переважно з нафтовими компаніями, які забруднювали континенти та океани, а також з політиками, то зараз репутаційні кризи трапляються навіть з компаніями та організаціями, що працюють в сферах мистецтва, науки, освіти. І це жорстока реальність, яку необхідно прийняти.

Упродовж 2019 та у першій половині 2020 року відбулось декілька репутаційних криз у сфері освіти в Україні. Це звільнення учителів у ситуаціях, які не були передбачені, відрахування учнів за порушення етичних правил, які не були прописані, фінансові претензії підрядників, батьківські конфлікти, навіть за межами Viber-груп, булінг учнів та їхніх батьків з боку адміністрацій шкіл й ряд інших сценаріїв...

Ключовий висновок – учасники цих ситуацій були абсолютно не готові до кризи. Як результат – багато хаотичних дій, повідомлень, відсутність грамотної комунікації та неемоційної позиції, яка завжди під час кризи дозволяє не втрачати відчуття опори. Це все призводить до помилок, які залишають плями на репутації на довгі роки.

Що важливе мінімально зробити приватним школам, громадським організаціям, об'єднанням, фондам в сферах мистецтва, науки, освіти, соціальних послуг і сервісів:

  • визнати, що кризи можуть відбуватися і з ними і не боятися цього;
  • організувати та провести комунікаційну стратегічну сесію. Визначити стейкхолдерів, принципи взаємодії з ними та необхідні комунікаційні дії;
  • розробити список репутаційних ризиків, визначити, яким чином можна їм запобігти та як системно діяти у разі виникнення кризи;
  • визначити план комунікацій з формування / розвитку репутаційного капіталу. Це ваш «озоновий шар», товщина якого визначає, як довго і наскільки ефективно діятиме захист від зовнішніх і внутрішніх атак та недружніх дій.

І, як показує правильний досвід деяких компаній, у вашому смартфоні мають бути номери телефонів високопрофесійного зовнішнього юриста та досвідченого фахівця з антикризових комунікацій. Це вже є одним з базових принципів бізнес-гігієни.

Освіта.ua
07.08.2020

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев