А. Заможская: МОН нужно общаться с родителями

У нас вообще с дистанционным образованием была беда: 90% всего, что дети выучили, - заслуга родителей

А. Заможская: МОН нужно общаться с родителями

Автор: Алла Заможская, соучредитель ОО "Батьки Полтавщини".

Комітет Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій написав пост про навчання з першого вересня. У мене волосся стало дибки: люди не розуміють взагалі, що пишуть

Пункт 1. У пріоритеті - дотримання соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту (за певних умов). По-перше, соціальна дистанція в наших школах можлива лише тоді, коли дітей переполовинять. Це означає, що вчителі працюють понаднормово дві зміни. За це їм потрібно оплачувати кошти. Або навчання буде через день. Масковий режим в класі - це нісенітниця. Чи готові школи до такого - не знаю. У нас нема окремих виходів для кожного класу. У нас не існує нормальних санітарних умов ( читаємо туалетів і рукомийників). У нас невідомо на кого навісять покупку антисептиків. І чи витягнуть місцеві бюджети ці витрати? Більш того, я майже на 100 % впевнена , що за банкет змусять платити батьків.

Далі йдемо до пункту № 3 - Проведення зборів педколективів у дистанційній формі - це що за??? Тобто вчителі (за версією фантазерів з комітету) не будуть заходити до учительської під час навчань і взагалі не будуть контактувати один з одним? Які збори? Добре, що хоч батьківські збори не прописані.

Пункт 4 - Запобігання скупчення великої кількості людей ??? Це про що? Не буде першого дзвоника? Алілуя. Чи ми вводимо шкільний автобус для всіх дітей України? Які масові скупчення людей взагалі існують в школах? Просто цікаво. Але маю надію, батюшок пускати точно не будуть. Пункт 5 - Розмежування потоків школярів, в залежності від їх віку. Тобто частина школярів буде тупо заходити з запасного входу? Ну це добре - розберуть завали на пожежних виходах.

Пункт 6 - Рекомендоване проведення окремих видів занять на свіжому повітрі та застосування комбінованого навчання. Це про фізкультуру? Чи коли, на думку комітету, школи повинні будуть встигнути зробити класи на вулиці? А взимку?

Пункт 7 - Особам з групи ризику (з хронічними, легеневими, розладами імунної системи, захворюванням на цукровий діабет, тощо) буде рекомендовано продовжити форму освіти, що максимально відповідає потребам їх захисту: екстернатна форма чи дистанційне навчання. Тобто ці люди не потрібні цій країні. Вони хворі. Учителів попрохають на вихід. Діти, хто розумніший, потікає в приватні школи - там хоч навчають нормально дистанційно.

Пункт 8 - Повністю дистанційна форма навчання для молодшої школи застосовуватися не буде, оскільки визнана неприйнятною. - прекрасно. Що робити дітям 5-го класу , які чотири роки були в одного вчителя, і тут , як Пилип з конопель, вискочить їх безліч? Підказують про 7-й клас - де вводять нові предмети. Що робити випускним класам? Ви ж розумієте, що якість отого , що у нас було весною, занизька. У нас взагалі освіта десь посередині між Гвінеєю і Сомалі , а ми її ще далі будемо вбивати.

Але це ж не все? Вчора анонсували скринінг температурний в школі. Хто його робитиме – невідомо, бо медсестер нема в багатьох школах, а на ту зарплату ніхто не йде. Учителі? Це в кожен клас потрібно купувати термометр - знову за чий кошт питання? А в кого температура 37,2 є нормою - їм що робити? Як ви бачите вчителя, який контролює «роздачу» антисептика? Чи це знову повісять на батьків, і діти з тими важелезними портфелями будуть тягати ще оцей непотріб? Ви ж коли придумуєте, маєте знати, що в жодній країні світу, окрім пострадянських , книги в школу й зі школи ніхто не носить.

Тепер питання про фізичну культуру, музику, трудове, малювання: може, визначимося з їх оцінюванням і важливістю цього ? Бо такої дурні, як з цими предметами, важко було придумати. Особливо з контрольними по вайберу і відео з завданнями.

У нас взагалі з дистанційною освітою була біда - 90% всього, що діти вивчили, - це заслуга батьків. І оті уроки по телебаченню ситуацію не врятували. Ви пропишете норми здачі виконаних завдань? Кількість параграфів? Учителі реально будуть викладати предмет, а не накидувати все для самостійного вивчення?

І ще є дуже велика проблема: сільські школи. Я наполегливо рекомендую поїхати в глибинку усім комітетом. Ви дізнаєтесь, скільки там є інтернету, який він і чи взагалі є. Як вчителі будуть надавати дистанційно нормально уроки? Там буде безліч відкриттів.

І ще: ви подумали про тих, у кого більше одної дитини в школі, і про тих, хто не має комп’ютера чи смартфону? Ні? То рекомендую.

Наостанок. Ви знаєте, я дуже поважала пані Гриневич і її команду. Безвідносно до її політичного амплуа. За те, що вона чула батьків. Вона чула про проблеми не від дядь, які востаннє в школі були Першого вересня, коли «толкали речь», а від нас, звичайних батьків, які водять дітей у звичайні школи. Може, ви також почнете спілкуватися з нами? І таки почуєте нас?

Оригинал

Освіта.ua
16.07.2020

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
учитель
Хорошая статья неравнодушного человека. Хочется добавить, разговаривать надо не только с родителями, но и с учителями. В школе надо централизовано (НЕ ЗА СЧЁТ РОДИТЕЛЕЙ): 1.В КОРИДОРАХ И КАБИНЕТАХ ПОВЕСИТЬ БАКТЕРИЦИДНЫЕ КВАРЦЕВЫЕ ЛАМПЫ - ВОВРЕМЯ УРОКА ОБЕЗЗАРАЖИВАТЬ КОРИДОРЫ, НА ПЕРЕМЕНЕ - КАБИНЕТЫ. 2.ОБЕСПЕЧИТЬ ВСЕ ШКОЛЫ МЕДРАБОТНИКАМИ, И ИМЕННО ИМ ДОВЕРИТЬ ТЕМПЕРАТУРНЫЙ КОНТРОЛЬ УЧАСТНИКОВ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА. 3.СТОЛОВАЯ: СТРОГИЙ ГРАФИК ПОСЕЩЕНИЯ. 4. ЗАКРЫТЬ ШКОЛЫ ДЛЯ ПОСТОРОННИХ. ПОСЕЩЕНИЕ ТОЛЬКО ПО СОГЛАСОВАНИЮ С УЧИТЕЛЕМ, КЛ.РУКОВОДИТЕЛЕМ, АДМИНИСТРАЦИЕЙ.5.РАЗДЕЛИТЬ НА СМЕНЫ (С УТРА - 7-11, С ОБЕДА - 1-5) 6. ПЕРЕСМОТРЕТЬ НОРМУ НАПОЛНЯЕМОСТИ КЛАССОВ : С 30-32 ДО 25 ЧЕЛОВЕК. 7.ОБЕСПЕЧИТЬ ДЕТЕЙ - 30% ЛЕТНИМ ПОЛНОЦЕННЫМ ОТДЫХОМ У МОРЯ ( НЕ НА АСФАЛЬТЕ), УЧИТЕЛЕЙ - 30% ПУТЕВКАМИ В САНАТОРИИ ( НО НЕ ЗИМОЙ В СИБИРЬ...).8. ЗАКОНЧИТЬ ЭКСПЕРИМЕНТЫ С ОБРАЗОВАНИЕМ.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!