В. Бахрушин: в мире 91% учащихся  находится вне школ

От пандемии COVID и реакции на нее сильнее всего страдают наиболее уязвимые члены общества, в том числе дети

В. Бахрушин: в мире 91% учащихся находится вне школ

АвторВладимир Бахрушин, главный эксперт группы «Освіта» Реанимационного пакета реформ.

Від пандемії COVID та реакції на неї найсильніше страждають найбільш вразливі члени суспільства, зокрема, діти.

У новому звіті ООН зазначається, що соціально-економічний вплив пандемії, а також заходи щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції можуть бути катастрофічними для мільйонів дітей у всьому світі. ООН зазначає декілька основних проблем:

  • Сьогодні у світі понад 91% учнів перебуває поза школами. Закриття шкіл у більшості країн світу торкнулося 1 млрд. учнів. Втрати від цього сьогодні та в майбутньому поки важко оцінити. Деякі школи пропонують дистанційне навчання, але воно доступне не для всіх. Зокрема, це стосується країн та регіонів з повільним та/або дорогим доступом до Інтернет.
  • Серед них близько 310 млн учнів, для яких школа є основним джерелом доступу до повноцінного харчування. Поспішно реалізовані в багатьох країнах обмежувальні заходи створюють ризик порушення ланцюгів продовольчих товарів та місцевих ринків, що створює потенційно серйозну загрозу для доступу до продуктів харчування.
  • Призупинені кампанії вакцинації проти поліомієліту. Понад 117 мільйонів дітей у 37 країнах будуть змушені перенести чергові щеплення проти кору. 32% дітей, з симптомами пневмонії, не мають доступу до медичної допомоги, аналогічна ситуація з доступністю допомоги у випадках малярії, діареї та інших захворювань. У найбідніших країнах та важкодоступних і віддалених регіонах погіршується доступ до чистої води, З урахуванням темпів рецесії очікується зростання дитячої смертності на декілька сотень тисяч.
  • Закриття шкіл веде до втрати важливого механізму попередження випадків, коли діти стають жертвами злочинів, експлуатації і жорстокого поводження, або самі здійснюють злочини. Зростає ризик зловживань та експлуатації дітей через Інтернет. Очікується зростання підліткової вагітності.
  • Близько 60% дітей проживають у країнах, що запровадили повний або частковий локдаун. Це веде до зростання загального рівня сімейного стресу. Діти стають жертвами і свідками зростання сімейного насильства.

У відповідь на COVID-19 ЮНЕСКО запустила Глобальну коаліцію з освіти, щоб підтримати країни у розширенні кращих методів дистанційного навчання та охопленні дітей та молоді, які піддаються найбільшій небезпеці.

Оригинал

Освіта.ua
17.04.2020

Популярные блоги
О. Калинич: выводы о дистанционном обучении Из понятия «дистанционное обучение» надо убрать слово «обучение», заменив на «имитация»
И. Ликарчук: образовательный процесс теряет смысл Результаты экзаменов не должны быть основанием для оценки работы учителя, это оценка работы учеников
Н. Глюз: снова старые схемы и двойные стандарты На ЗНО живет страшный вирус, его не берут ни маска, ни антисептик, а выпускной будут гулять без масок
А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера Даже примитивная камера увеличивает все эмоции и раскрывает большие и маленькие секреты
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Отец выпускника
Статья ни о чем. Плачь Ярославны. Ах, жалко тех, жалко этих.. . Лучше бы задумались о наших детях. Каково им сейчас? Что готовят им чиновники из МОН? Безрадостное лето и ВНО в спеку? Не хотите ли Вы, лично, провести несколько часиков в, раскаленном до 40 градусов, классе? Нет! Как то не хочется?! Так подайте же свой авторитетный голос за наших детей, за отмену ВНО в не человеческих условиях. Слабо?