Ирина Сенюк: я обращаюсь к учителям школ

Я сейчас выскажу мнение родителей детей 7-13 лет, обучающихся дистанционно на карантине

Ирина Сенюк: я обращаюсь к учителям школ

Автор: Ирина Сенюк, частный предприниматель.

Шановні вчителі!

Я зараз звертаюся до вчителів загальноосвітніх шкіл. Тих, хто ніколи не мав досвіду організації дистанційного навчального процесу і зараз метушиться у намаганні його організувати, тих, де вайбер-групи батьків розриваються від купи повідомлень з завданнями для роботи в «класі» та домашніми завданнями з поодинокими спробами провести бодай якийсь онлайн-урок.

Думаю, я зараз висловлю думку всіх батьків дітей 7-13 років, які зараз навчаються дистанційно на карантині.

Ми дуже вдячні вам всім за те, що ви намагаєтеся підтримувати навчальний процес на належному рівні, не зважаючи ні на що.

АЛЕ!

Хотілося б, щоб ви розуміли ситуацію та не вимагали від нас та наших дітей надто багато.

Далеко не всі з батьків зараз не працюють. Більшість продовжує працювати дистанційно. У нинішніх умовах це дуже важливо, оскільки без роботи у багатьох, вибачте, банально не буде на що існувати.

Оскільки на даному етапі ми автоматично стали ще й викладачами, то тепер маємо суміщати і роботу з дому, і проходження нових тем з усіх предметів з дітьми, і домашні завдання, і домашні клопоти. Багато хто має не одну дитину. Отже, для таких батьків навантаження подвоєне, або взагалі потроєне.

Вибачте, але все це одночасно і вчасно (згідно з днями завдань і т. ін.) виконати НЕМОЖЛИВО ФІЗИЧНО!

Дистанційне засвоєння матеріалу займає більше часу. Крім того, не всі діти настільки самоорганізовані та відповідальні, щоб без нагадувань та контролю батьків сідати та вивчати новий матеріал, робити домашні завдання. І це природно. Бо вони діти. До того ж такий досвід для них абсолютно новий та незвичний. Ми стараємося. Дуже стараємося за цей короткий термін навчити дітей жити і працювати по-новому, але це не так легко, як здається.

А ще у дітей різні здібності. Не кожна дитина може обійтися без додаткового пояснення теми вчителем, або батьками.

Ми, батьки, не можемо взяти на себе, окрім своєї основної роботи, ще й роботу 12-15 вчителів і робити це у зазначені терміни.

Отже, ми як батьки маємо розставляти пріоритети. Що робити у в першу чергу, що у другу, що в третю. А що взагалі може зачекати.

Мій перший пріоритет – робота. Бо вона годує мою сім’ю. І я не можу її покинути навіть заради виконання вчителями плану занять.

Тому пояснення незрозумілого, контроль за тим, щоб щось робилося, перевірка домашніх завдань зсувається на вечір. А ще на вечір зсувається більшість хатньої роботи та інших справ. Я банально не встигаю пояснити та перевірити все. Я навіть не встигаю упорядкувати весь той безлад із завдань, який надходить від різних вчителів у різні чати, щоб дитина не плуталася, що їй робити і в якій послідовності.

Так, дитина щось вже робить вдень самостійно, але постійно на щось відволікається, оскільки вона робить це вдома. Іноді потребує допомоги, якої може очікувати і до вечора.

Мої пріоритети у навчанні дитини – найважливіші предмети спочатку. Математика, англійська мова, німецька мова, українська мова – це те, що ми робимо в першу чергу. Мистецтво, інформатика, трудове навчання, навіть література можуть зачекати.

Я нічого не маю проти цих предметів. Я розумію їх важливість і поважаю працю цих вчителів. Але я розумію також і те, що твори з літератури можна прочитати пізніше, і навіть непрочитаний маленький твір не вплине на подальше засвоєння цього предмету моєю дитиною.

А от пропущені та незасвоєні вчасно теми з математики чи іноземної призведуть до набагато гірших наслідків у майбутньому. Дитина може не зробити інформатику або зробити її пізніше, бо наші діти часом знають у цій галузі більше за нас і гарантовано наздоженуть і переженуть своїх батьків і вчителів у майбутньому. І вже абсолютно точно моя дитина може не зробити поробку з трудового навчання, якщо вона не встигає її зробити.

Але у моїй добі не 48 годин! Я виснажена і втомлена. Я працюю ВДОМА. У мене постійно ВДОМА двоє дітей. Молодша заважає мені працювати, а старшій робити уроки, потребує постійної уваги і погратися. А ще вони хочуть їсти. Регулярно!

У інших батьків інші проблеми. Хтось не має можливості сидіти вдома, тож відправив дітей до бабусь та дідусів у села. Там часто немає інтернету і можливості виконувати якісь онлайн-завдання та дивитися конференції, на які присилають посилання деякі вчителі.

Кожен виходить з ситуації, яка склалася, так, як може. Але ми всі не можемо стрибнути вище голови.

Мені сподобалося звернення директорки англійської школи до батьків. Ось де дійсно абсолютне розуміння ситуації.

«Дорогі батьки школярів!

Тепер вам треба займати своїх дітей різними заняттями і створити графік. У вас в планах години навчання, включно з онлайн активнощами, науковими експериментами і читанням книжок. Але є одне але...

Наші діти так само злякані, як і ми зараз. Вони не тільки чують все, що навколо відбувається, але й відчувають нашу постійну тривогу. Вони ніколи раніше такого не відчували і не бачили. І хоч ідея не ходити в школу місяць звучить класно, вони напевно уявляють собі літні канікули, а не реальність із ув‘язнення вдома, не зустрічаючись із друзями.

У наступні тижні ви помітите зміни в поведінці дітей. Тривогу, злість, протести через те, що вони не можуть жити нормальним життям. Вони будуть суперечити, виносити мозок і бунтувати весь цей час. Це нормальна і очікувана поведінка в таких умовах.

Все, що дітям зараз потрібно - комфорт і любов. Відчути, що все налагодиться і буде в порядку. Значить, у такі моменти забувайте про графік і навчання, залізьте під ковдру і поваляйтесь разом, пообнімайтесь. Почніть читати якусь книжку разом, як родина. Спечіть печиво чи намалюйте картинку.

Не переживайте, що діти відстануть від програми. Усі діти зараз в одному човні, і врешті буде все ок. Коли ми повернемось у класи, то ми все відкоригуємо і надолужимо в тому місці, де вони зупинились. Наші вчителі в цьому експерти! Не воюйте з дітьми через те, що вони не хочуть робити математику! Не зривайтесь на дітей через те, що вони не дотримуються графіка. Не карайте двома година навчання, якщо вони сперечаються.

Все, що я хочу вам сказати: врешті психіка вашої дитини в цій ситуації набагато важливіша за її академічні знання. І те, як вони почуватимуться зараз, всі чотири тижні, залишиться з ними на все життя в пам‘яті. Зважайте на це щодня».

Тому! Шановні вчителі! Давайте поважати одне одного! Давайте розуміти, що в нинішній ситуації ваші вимоги мають бути іншими. Такі слова, як я сьогодні читала від одного з вчителів – «Нагадайте дітям, що у них не канікули. Я буду ставити двійки….» просто не мають права на існування зараз.

Дайте нам пройти цей карантин!

Дайте нам усім вижити в цьому карантині!

І дайте нам вийти з нього психічно здоровими людьми!

Всім добра та здоров’я!

Оригинал

Освіта.ua
03.04.2020

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Учень
Я учень 9 класу і ось сидів і думав чим же займаються вчителя цілий день що здатні відіслати дз тільки вночі, а тепер розумію вчителя сидять на таких сайтах і намагаються себе виправдати. І те що ви пишите що учні сидять на уроках в гаджетаххоча нерідка всителям хтось звонить під час уроку і вони ставлять це важливіше ніж провести урок для учнів і ідуть розмовляти по телефону в своїх справах, який де ви приклад подаєте дітям яких навчаєте чи ви вважаєте себе ВІП персоною що правила до вас не відносяться. Не тільки учням але й вчителям треба нарешті зрозуміти що ви не чім не краще іншив і для вас є рівно такіж правила як і для учнів. Чи те що ви кажете що під час уроку треба вимикати телефон до вас не стосується? Чим ваш телефоний дзвінок важливіший ніж дзвінок учня? І це тільки про телефон не говорячи про те що деякі вчителі дозволяють собі підвищувати голос на дітей, де ж це цікаво написано що дозволено підвищувати голос на дітей!
Владимир
Для Учень: Вивчіться на вителя і ви все зрозумієте,або запитайте вчительських дітей,як вони через лінзи перевіряють ваші завдання та сидять до ночі в цьому інтернеті.Ми противники дистанційного навчання,пропонуйте варіанти
Комментировать
Учитель
А мне бы хотелось обратиться к родителям. Во время ОЧНОГО образования, родители очень часто ( ради справедливости - к счастью - НЕ ВСЕ) пытаются указывать учителям КАК И ЧЕМУ НАДО УЧИТЬ (САМЫХ ОДАРЁННЫХ,ВОСПИТАННЫХ,ТАЛАНТЛИВЫХ, СПОКОЙНЫХ, УВАЖИТЕЛЬНЫХ... ВООБЩЕМ САМЫХ ЛУЧШИХ) ДЕТЕЙ НА УРОКАХ В ШКОЛЕ. Дети, обеспеченные КРУТЫМИ ГАДЖЕТАМИ, постоянно "зависают" в соц сетях( и попробуй учитель сделать замечание или , ещё ужасней, отобрать ГАДЖЕТ. на время ОЧНОГО УРОКА.А тут ,ВДРУГ, их заставляют в этих самых ГАДЖЕТАХ СИДЕТЬ , НО ПРИ ЭТОМ -УЧИТЬСЯ!!!! АЙЯЯЙ!!!! Родители...Родители не стесняются указывать учителям на то, что учителя НЕ УМЕЮТ УЧИТЬ,что учителя НЕ ПРАВИЛЬНО ОБУЧАЮТ ЯЗЫКАМ/МАТЕМАТИКЕ/ФИЗИКЕ/ХИМИИ/ИСТОРИИ и т.д. ,что учителя НЕ СПРАВЛЯЮТСЯ С ДЕТЬМИ и как результат - учителя НЕЗАСЛУЖЕННО МНОГО ПОЛУЧАЮТ. И вот вдруг родители остались один на один со своими САМЫМИ ОДАРЁННЫМИ, ВОСПИТАННЫМИ, ТАЛАНТЛИВЫМИ, СПОКОЙНЫМИ, УВАЖИТЕЛЬНЫМИ... ВООБЩЕМ САМЫМИ ЛУЧШИМИ СВОИМИ ДЕТЬМИ... и учителя теперь не обвинишь.... Возможно карантин многое поставит НА СВОИ МЕСТА, в том числе и ОТНОШЕНИЕ К УЧИТЕЛЮ и ШКОЛЕ.
Світлана Горобець
Я - бабуся, і теж працюю дистанційно. Разом зі мною одна розумниця онучка-учениця. Розумниця, бо вчиться переважно на достатньому й високому рівні. Я - учитель, тож допомогти дитині можу і допомагаю. Але з думкою викладеною у статті повністю згодна. Батьки не замінять учителів. Домашнє навчання не замінить шкільного. Щодо мови в коментарях. На мою думку, вона має бути українською. Щодо "передової" - згодна частково. Ірино, а ХТО буде з дітьми працювати онлайн? Мається на увазі, хоча б дозувати, дотримуючись санітарних норм. Ми про них якось за карантином зовсім забули. Рада за Вас, що Ваші ВСІ учні такі вдповідальні і організовані. Але давайте бути чесними, 50-70% школярів 5-10 класів самотужки чи навіть з допомогою освічених батьків, матеріал не вивчать. А 11-класники, якщо не навчилися вчитися до цього часу, то вже не навчаться. Потрібна система. А її немає за таких умов для всіх. І не може бути. Над цим ніхто, ніколи не працював із науковців. Або я в даному питанні не дуже обізнана. Працювати потрібно, залишатися людьми також. Можливо, умови карантину("пограничної ситуації") допоможуть нам зрозуміти, хто поряд із нами працює, живе, хто є наші "начальники"? Та і хто ми, врешті-решт.
тетяна
Я тоже учитель. и хотя мои дети давно выросли, но у меня есть 5 внуков.Я работаю дома(дистанционное обучение). Мне трудно,а моим внукам - еще труднее. Кто из нас первый не выдержит - не знаю. Знаю только, что надо оставаться людьми и любящими родителями (и бабушками), чтобы достойно дожить до конца карантина. КАРАНТИН ПРОДОЛЖАЕТСЯ - НО МЫ ДОЛЖНЫ ДЕРЖАТЬСЯ
Ірина
Читаю й диву даюсь від коментарів своїх колег. Так, ситуація нестандартна, вимушений карантин, дистанційне навчання. Багато проблем і технічних, і, подивимося правді в очі, відстутність компетентностей педагогів у роботі на таких платформах. Але хто вас примушує сидіти в чатах по 10 годин, що ви там готуєте до уроків до першої ночі? Я теж навчаю дітей, але все диференційовано, із кимось працюємо у Вайбер-групах, для деяких класів проводжу відеоуроки, комусь надсилаю посилання на готові уроки колег, яких достатньо в Ютубі. А для чого ви задаєте дітям виконати 8 вправ і переписати 3 параграфи в зошит, а потім скаржетесь,що втомились перевірять?! Якщо учні вам пишуть вночі, навчіть їх культурі спілкування, визначте чіткий дедлайн. Якщо батьки цілодобово телефонують, може, ви так пояснили матеріал? Ми, вчителі, працюємо вдома й отримуємо зарплату, а це близько 10 тис.грн. Багато батьків зараз залишились без роботи, змушені працювати у таких складних умовах, наражаючись на небезпеку.Відійдіть від стереотипів, визначте ключові теми з ваших дисциплін, зараз так багато готових цікавих матеріалів у мережі: квести, навчальні ігри, пазли, аудіокниги, онлайн-вікторини. Звіти? А що, ви в школі журнал ніколи не заповнювали? Що таке звіт - тема уроку і домашнє завдання. Я витрачаю на це 15 хвилин. Якщо хтось зараз і на передовій, то це лікарі, а не вчителі! Об`єднаймося й будемо здорові!
учитель
Для Ірина: Не знаю как у вас, у нас уроки "по расписанию" а это с 8.30 до 15.00. И что бы на следующий день проводить уроки диференцированно, к ним надо готовиться больше чем к обычным урокам... до часу...проверяю правильность выполнения д/з...и это далеко не переписанные параграфы...готовлю он-лайн тестирование... и отчеты можно пережить... вот только зрение как-то подводит... родители...те кто работает он лайн, то как правило с телефона...но вот когда проводишь в начале года анкетирование почему-то процентов 80 - домохозяйки...культуре общения учить должны родители... Я не говорю, что кому-то сейчас легко ,а кому-то сложно. Но валить все на учителей тоже не стоит.
Комментировать
Нина
Погоджуюсь з Іриною. Щоб дати дітям основи знань, мало бути мамою. Батьки не завжди можуть пояснити учням матеріал, як це робить професіонал, тобто вчитель. В багатьох випадках мамі чи батькові потрібно спочатку самим розібратись в матеріалі, в способі його подачі. Звісно, це вимагає багато часу і зусиль, а результат невизначений. Матеріал з уроків, які проводяться один раз на тиждень, можна буде вивчити в школі після закінчення карантину, згрупувавши теми, акцентуючи найголовніше і найпотрібніше. До дистанційного навчання треба, як ніде, підходити вдумливо. Для вироблення практичних умінь і навичок з основних предметів раджу дітям 1 - 4 класів використовувати сайт samouchka.com.ua. Діти можуть виконувати ігрові вправи самостійно, результат виводиться автоматично. Є матеріал з основних тем для кожного класу. Тренувальні практичні вправи дадуть велику користь школярам у їх навчанні.
Григорій
Для Нина: А от для цього потрібно було в свій час вчитись нормально в школі, а не курити на перервах і після уроків. Надіюсь тепер ви зрозуміли які ваші діти виховані, організовані, культурні. Їх у Вас максимум 2-3-є, а школі в класах 30-35 здобувачів освіти. То ж попробуйте на своїй шкірі, як добре бути вчителем іц мати високу зарплату на рівні двірника ЖЕКу.
Комментировать
гость
для РУСЛАНА: А Вам только бы ничего не делать со своими детьми дома! "ВИМУШЕНі КАНІКУЛИ" им подавайте...!!!
Руслана
Для гость: Закріпити батькам з дітьми вдома вивчений в школі матеріал - це одне, а зовсім інше - опрацювати в домашніх умовах щоразу нові теми з кожного предмета і подати його дитині так, щоб це не було всупереч вчительським поясненням - це різні речі! Так що ваші звинувачення безпідставні! І сперечатись з вами сенсу не бачу. Видно, що вам далекі батьківські проблеми. А для батьків школярів це питання є наболілим. Тут не потрібно керуватись узагальненими пафосними речами, а задатись питанням - а що в результаті такого вимушеного "домашнього навчання" і школа, і батьки, і діти отримаємо? Вивчити віршик, чи дати відповіді на запитання в кінці худ тексту, чи зайнятись трудовим навчанням - це проблеми для батьків не становить. Поділіться досвідом, так як же мені навчити правильного правопису, щоб потім дитина "не ломала руку", коли повернеться в школу? Вони якраз зараз в 2 семестрі опрацьовують писані букви. Як навчити правильним математичним діям, як це пояснюють на уроці педагоги, коли я зараз пояснюю їй рівно так, як вмію, не маючи пед освіти і вже відмічаю, що це відрізняється від вчительського пояснення. Можливо, для інших класів домашній процес не настільки болючий, але першокласникам в цій ситуації не позаздриш..Те, що вимагається від батьків, я роблю..Але все ж таки я вважаю, що те, що стосується подачі шкільного матеріалу, щоразу нового, це не є в батьківській компетентності. І наслідки такого "навчання" ми отримаємо пізніше. Тому й запитання - варто було це все запроваджувати, коли ефективність зведена до нуля? Що робити, по виходу з карантину, в школі вчителям - починати з нуля опрацьовувати весь матеріал за цей період, чи "галопом по Європі" п"яте через десяте вибірково надолужувати пропущене, чи закрити очі на все, скидаючи на батьківську відповідальність?
Комментировать
гость
для РУСЛАНА: ПОТОМУ, ЧТО Я, ХОТЯ БЫ ВНЕ РАБОТЫ ХОЧУ (И ИМЕЮ ПРАВО) РАЗГОВАРИВАТЬ НА РОДНОМ ДЛЯ МЕНЯ ЯЗЫКЕ!!!! ЗАДРАЛИ, ПАТРИОТЫ!!!
Руслана
Для гость: Вибачаюсь, що вставила свої 5 копійок (ну, ніяк не можу не відреагувати на ваш пост). Хочу запитатись - а ваша професія хоч не пов"язана з педагогікою? Бо дивною виглядає ваша реакція, як і ваш недосконалий правопис...Хоча повчання у вас, як у престарілої тітоньки, яка все життя тільки й те робить, що всіх вчить життєвим "премудростям". І жодного співчуття до людей.
гость
Руслана, я тоже извиняюсь, но просто очень часто приходится сталкиваться с мнением родителей, что им все и все должны. В саду, в школе, в институте... должны выдать ГОТОВОГО РЕБЕНКА. Воспитанного, культурного, образованного... Они же думали, что их задача, как родителей, только РОДИТЬ ребенка. А тут, оказывается, нужно его еще и воспитывать, и помогать учиться, и содержать до 18 лет... А в чем нужно посочувствовать? В том, как им, бедным, тяжело со своими детьми?
Комментировать
учитель
5.даже если при благополучном исходе мы выйдем на учёбу 24 апреля (?), как вы представляете возможным за месяц дать (учителям) , а главное взять, понять и запомнить (детям) очно все те знания, которые нужно изучать сейчас удалённо?! Я , конечно, понимаю, что здесь усилия родителей буду сведены только к критике работы учителей - НЕ УМЕЮТ НАУЧАТЬ!!!!5. И НЕ ЗАБЫВАЙТЕ УЧИТЕЛЯ ТОЖЕ РОДИТЕЛИ.6. позволю себе описать свой день ( заметьте н рабочий, а просто день!)...01.00...ТОЛЬКО ЗАКОНЧИЛА ПРОВЕРЯТЬ ВСЕ ТО, ЧТО НАПРИСЫЛАЛИ УЧЕНИКИ - ДИСТАНЦИОННЫЕ ДОМАШНИЕ ЗАДАНИЯ. НЕРВЫ НА ПРЕДЕЛЕ. И ВОТ ВОЗНИК ВОПРОС. У ВСЕХ ТАКОЙ СУМАШЕДШИЙ ДОМ: С 8.30 ДИСТАНЦИОННЫЕ УРОКИ. - ПОСТОЯННО ОБЩАЕМЯ В ЧАТЕ С КЛАССАМИ. И ТАК ЦЕЛЫЙ ДЕНЬ ПО РАСПИСАНИЮ. С ОТЛИЧИЕМ , ЧТО ВО ВРЕМЯ ОБЫЧНЫХ УРОКОВ ОБЩАЕЩЬСЯ С ОДНИМ КЛАССОМ, А СЕЙЧАС ВОПРОСЫ МОГУТ ЗАДАТЬ ПАРАЛЛЕЛЬНО С УРОКОМ УЧАЩИЕСЯ ЛЮБОГО КЛАССА.И ЭТО НЕ ТОЛЬКО КОНСУЛЬТАЦИИ-РЕКОМЕНДАЦИИ, А ПОЛНОМЕТРАЖНОЕ ОБЩЕНИЕ ВОПРС-ОТВЕТ+ ОБЯЗАТЕЛЬНА Я ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ:ОПРОСЫ, ТЕСТЫ И ПР..ЗАДАНИЯ. А ПОСЛЕ 15.00(Т.Е.УРОКОВ) КУЧА ЗАДАНИЙ, ОПРОСОВ АДМИНИСТРАЦИИ. ОПЯТЬ ЖЕ ЭЛЕКТРОННЫЙ ЖУРНАЛ... ВООБЩЕМ ЖАХ! В ИТОГЕ: ТЕЛЕФОН, ПК (ПАМЯТЬ ВЫЛЕТАЕТ), ДА ПРОСТО ....В И С Н Е Т !!! НЕ ГОВОРЯ УЖЕ О НЕРВАХ, ЗРЕНИИ, БЕССОННИЦЫ ( НОЧЬЮ ПОДГОНЯЮ ДОМАШНИЕ ДЕЛА...).
учитель
С одной стороны мама АВТОР права, всем трудно и детям (в первую очередь),и родителям , и учителям.Однако есть очень много но: 1."дома не хватает гаджетов на всех...."- дети прекрасно управляются с телефонами,2."родители ,в основном, работают, что бы прокормить..." все мамы, у кого ребёнок до 12 лет организации отправили по домам на время карантина 3."дети не самоорганизовываются..." это проблема родителей, надо было заниматься воспитанием постоянно, а не приходить в ужас, когда из-за карантина становится понятно, что с ВАШИМИ детьми могут справиться только учителя,4." ...родители должны помогать разбираться в учебном материале..." так это ваша обязанность и она была всегда,просто вы(родители) о ней не хотите помнить.5.даже если при благополучном исходе мы выйдем на учёбу 24 апреля (?), как вы представляете возможным за месяц дать (учителями) , а главное взять, понять и запомнить (детьми) очно все те знания, которые нужно изучать сейчас удалённо?! Я , конечно, понимаю, что здесь усилия родителей бу...
гость
Уже и учителей рядом нет, а они все-равно ВО ВСЕМ ВИНОВАТЫ! Уважаемая мама детей 7-13 лет... Скорее всего Ваши дети (особенно 13 лет) до сих пор не научились (а это обязанность родителей) быть самостоятельными, ответственными, самоорганизовываться, понимать, что учеба - это их обязанность и т.п., а знают ТОЛЬКО свои ПРАВА, вернее умеют только их "качать" А теперь Вы снова перекладываете всю ответственность на учителей. Между прочим, учителя и не должны иметь опыт дистанционного обучения. Такого опыта пока нет ни у кого. Так может попытаться и Вам приложить хоть какие-то усилия (государство уже приложило) для освоения такого опыта. А то, ведь, в школе ВСЕ ПЛОХО! Все теперь ОЧЕНЬ ХОТЯТ НА ДОМАШНЕЕ ОБУЧЕНИЕ!!! Вот и пробуйте! У Вас появилась для этого уникальная возможность! Удачи Вам!!!
Оксана
Для гость: Судя по тону ответа у вас нет ребенка ни 7-ми, ни 13-ти лет. Я, как работающая ДОМА мама двоих детей (8-ми и 10-ти лет) полностью на стороне автора. Нагрузку на школьников, а значит, и родителей, в такой момент можно и уменьшить!
Вчителька
Шановні батьки! Важко всім. Невже ви думаєте, перевірити сотню повідомлень, прокоментувати, відповісти - легко? Так, це наша професія, так, за це нам платять ( аргумент багатьох батьків), але, повірте, це дуже важкі гроші.Крім того, вчителі задають уроки за розкладом, у більшості своїй - предмети інваріантної частини. Та й завдання , чесно кажучи, такі, що скоро всі відмінниками стануть ( бо батьки виконують!) У розпорядженні дитини цілий день! Але ж ні! Надсилають виконані завдання навіть після 23-ї години. Вибачте, ми теж люди, у нас теж є сім’ї, діти, онуки. А в розпорядженні у нас ті ж 24 години, що й у всіх.
Руслана
А я от і не знаю, до кого мені краще задатись запитанням - чи то до розгніваної пані "гостьи", яка до цих пір чомусь полюбляє обурюватись російською про проблеми української школи чи то до замученої пані Вчительки. Не зрозуміло, навіщо щось вводити (я про дистанційне навчання), якщо немає бачення того, що в результаті такої "науки" ми отримаємо? Аби ввести заради галочки, що влада не стоїть осторонь і щось-таки експериментує? Сьогоднішню ситуацію з таким домашнім навчанням я називаю експериментом, де дітей використовують, як піддослідних кроликів. Треба було ввести вимушені канікули, як у всіх інших сферах. І як варіант, запропонувати дітям на час "байдикування" позакласну роботу, а не продовження вивчення щоразу нових тем з кожного предмету. Ну, не можу я для своєї першокласниці, як мама без педагогічної освіти, правильно пояснити написання закритих, відкритих, безвідривних, відривних, нижніх, верхніх, середніх писаних літер.. коли до цих пір в дитини було рівняння на вчительку і на те, як вона пояснює матеріал біля дошки. Тоді й батькам було легше вдома закріплювати вивчену в школі тему. То де гарантія, що коли все ж таки діти повернуться до школи, вони тоді вчителів не будуть сприймати ніяк...за авторитет взагалі мовчу. І як вчительці потім відкорегувати неправильні батьківські пояснення за час домашнього навчання в правильні педагогічні в кожного з учнів? Чи так і "пустити по світу" з тим багажом знань, які вони отримали вдома?
Комментировать

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!