Дмитрий Ламза: о проведении уроков в летний период

Сможет ли государство обеспечить все санитарные условия, чтобы детям было комфортно учиться?

Дмитрий Ламза: о проведении уроков в летний период

Автор: Дмитрий Ламза, директор школы.

Шановна пані Любомиро Мандзій!

Вашого виступу чекали всі вчителі нашої країни, адже назбиралось багато запитань щодо подальшої роботи навчальних закладів, зокрема проведення уроків у літній період.

Я також дуже сподівався, що почую відповіді на безліч запитань.

Але те, що було сказано, мене обурило. Так, дійсно, Ви назвали різні варіанти відновлення навчального процесу в залежності від того, на який термін буде продовжено карантин.

Тож давайте проаналізуємо сказане.

Про яке продовження навчального року в червні може йти мова, якщо зараз діти годинами просиджують за комп'ютерами, здобуваючи знання?

Кожен вчитель добросовісно виконує свої посадові обов'язки, навчаючи дітей дистанційно. То чому Ви нівелюєте роботу педагогів?

Кожного року навчання закінчується в травні, і вже тоді діти задихаються, бо в класах температура повітря піднімається до 40 градусів. А що буде в червні, коли стовпчик термометра підніметься до 50? Це так ми дбаємо про здоров'я учнів? Згадаємо норми ДСанПіН 5.5.2.008-01, де зазначено оптимальну температуру: класні кімнати і кабінети — +17 -20 ºС.

І чи зможе держава забезпечити відповідні санітарні умови для того, щоб дітям було комфортно навчатись?

У мене є пропозиція: запрошую Вас та всіх працівників МОН України переїхати у червні зі своїх кондиціонованих кабінетів до найкращого класу ввіреної мені школи 210. Попрацюєте в тих умовах, а потім будете вирішувати, чи є доцільним таке навчання.

Щодо скасування ДПА в 4 та 9 класах - рішення правильне. Це дасть змогу зберегти здоров'я дітей, батьків та вчителів.

Ми всі зобов'язані допомагати дітям, піклуватися про них, адже здоров'я дитини - понад усе.

P.S. У наступних дописах я розповім про своє бачення та позицію своєї команди виходу з даної ситуації!

Оригинал

Освіта.ua
30.03.2020

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!