В. Онацкий: как заполнить журнал во время карантина?

Надо не разводить бюрократию, а ждать возобновления занятий, или ясности перспектив их возобновления

В. Онацкий: как заполнить журнал во время карантина?

Автор: Владимир Онацкий, заместитель директора по учебно-воспитательной работе.

Як обліковувати уроки та знання учнів під час карантину?

Перехід учнів на дистанційне навчання породив проблему самого переходу на це навчання, з якою освітянська спільнота успішно впоралася: вчителі проводять онлайн уроки, консультації, конференції, дають посилання на відеоуроки, розробляють завдання для контролю, перевіряють виконані завдання, здійснюють корекцію знань. Але тепер у учнів, батьків і вчителів виникають запитання, а як же будуть обліковуватись дистанційні уроки та оцінки, отримані під час карантину.

У ФБ з цього питання багато міркувань: хтось пропонує записати в журнали всі уроки як проведені та перенести всі оцінки, хтось притримується протилежної точки зору і вважає, що потрібно дистанційне навчання вважати забавкою, щоб діти не вештались по вулицям.

Я ж вважаю, що дистанційне навчання після карантину міцно увійде в життя школярів і для багатьох стане альтернативою очному навчанню. Питання ж обліку дистанційних уроків та оцінювання знань учнів не є зараз першочерговим. Але воно обов'язково виникне. І як тоді чинити?

Не знаєш як робити – роби за законом.

На сьогодні єдина встановлена форма обліку проведених уроків та виконання навчальних програм - це класний журнал.

Будь-які вчительські зошитки, нотатки, списки та інше не мають юридичної сили та не є документами, що підтверджують виконання програм та засвоєння їх учнями.

Зворотній зв'язок, який отримують педагоги, коли діти дистанційно проходять навчання, у вигляді тестів чи робіт є, до певної міри, результатом навчання.

Однак для виконання програм необхідно буде скоригувати навчальні плани, зробити об'єднання та ущільнення тем, ще раз пройти в прискореному темпі все те, що проходили дистанційно.

Щодо оцінок, отриманих учнями під час дистанційного навчання. Директор школи може видати наказ: «Про оцінювання навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання», у якому передбачити, що вчителі-предметники здійснюють оцінювання навчальних робіт з предмету відповідно до Критеріїв оцінювання, а після завершення карантину та припинення дистанційного навчання виставляють до класного журналу середню оцінку як тематичну.

Отже, я за те, щоб зараз не розводити зайву бюрократію, а дочекатися відновлення занять, або хоча б ясності перспектив їх відновлення, і потім остаточно визначитись з оформленням документації. На сьогодні не бачу ніяких додаткових потреб у вигадуванні ровера, бо ми вже багато років працюємо в умовах карантинів і ніколи не було проблем з оформленням документації.

Оригинал

Освіта.ua
23.03.2020

Популярные блоги
А. Мирошниченко: родители не враги учителям Для родителей проблемы образовательной системы не самое главное дело в жизни
В. Онацкий: какие предметы исчезнут из расписания? Каждый пытается найти рецепт лечения образования, хотя к школе имел отношение, только будучи школьником
И. Ликарчук: образование выжило благодаря учителям Популизм и дилетантство в образовании разрушают педагогическое творчество и производят учителя-урокодателя
Т. Гориха Зерня: роль учителя становится определяющей Реформа, по сути, потребует полной профессиональной переподготовки всего преподавательского состава
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев