Инна Совсун: как разорвать этот замкнутый круг?...

Попытки отрегулировать и определить все на уровне законов противоречат идее университетской автономии

Инна Совсун: как разорвать этот замкнутый круг?...

Автор: Инна Совсун, народный депутат Украины.

…Зараз сиджу на засіданні Комітету освіти, науки та інновацій. Обговорюється законопроект про те, щоб у законі про вищу освіту включити музеї у перелік структурних підрозділів університетів, а директору і працівникам музеїв – надати статус науково-педагогічних працівників.

Намагаюсь уявити, щоб у Штатах Сенат розглядав питання про закріплення у законодавстві повного переліку структурних підрозділів, які можуть функціонувати в університетах….

Ось ці всі спроби відрегулювати і визначити абсолютно усе на рівні законів – це якийсь радянський спадок, який категорично суперечить ідеї університетській автономії (і здоровому глузду).

І що цікаво – це ж не тільки/не стільки ініціативи законотворців, це і бажання університетів – які весь час вимагають, щоб в законі усе було прописано.

Питання – як розірвати це замкнене коло?...

Оригинал

Освіта.ua
12.02.2020

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев