Андрей Мельник: учиться надо у обычного учителя!

Многотысячные бюджеты на тренинги - это замечательно, но главное обучение педагога происходит в школе

Андрей Мельник: учиться надо у обычного учителя!

Автор: Андрей Мельник, директор школы.

Свій до свого по своє!

Так вийшло, що веду свої уроки в різних кабінетах. У вівторок це кабінет фізики, на перерві молода вчителька запитала, чи може посидіти на останній парті, звичайно, погодився. І весь урок спостерігав за нею, цікаво їй, чи ні.

Зараз багато говоримо про форми атестації, сертифікації, навчання тих, хто не має педагогічної освіти. І вкрай мало голосів, які б нагадували – головне навчання - це власний приклад. Завжди наголошую, чекаю всіх у себе на уроках, готовий вислухати запитання і отримати поради.

За посадою відвідую багато уроків колег, і часто дізнаюсь щось цікаве, що можу застосовувати у себе на історії, при цьому дивлюсь досвід не лише викладачів гуманітарних предметів, але і фізиків, і хіміків, і вчителів початкових класів (куди ж без них!)

Тож сьогодні мав ще одного «учня», до речі, активного. Сподіваюсь, щось з побаченого на історії Середніх віків допоможе в роботі вчителя фізики, у четвер піду на урок до неї.

Отже, багатотисячні бюджети на курси і позашкільні тренінги - це чудово, але головне навчання педагога відбувається в школі! Тільки практичний, реальний досвід колег стає справжнім помічником в роботі.

У сучасному світі багато говорять про горизонтальні зв’язки, у шкільній же українській освіті все частіше робота методичних об’єднань районів чи міст перетворюється на ритуальні зібрання викликані протокольною необхідністю конкурсів чи олімпіад.

Упевнений, що у кожній місцевості є талановиті вчителі, які тихенько (пробачте за таке слово), роблять чудову працю. При цьому не ходять по конкурсах, не шлють розробки уроків по різних сайтах, тільки б дали сертифікат про публікацію (якість таких розробок - тема для окремої розмови), а такий вчитель може багато чому навчити колег. Саме ж до цих спеціалістів своєї справи і треба йти за досвідом і наукою, сам колись так робив – тихенько посидіти на уроці, звичайному, не відкритому уроці, який для учнів, а не для комісії. Саме про таких вчителів має розповідати методист молодим вчителям, і не тільки молодим.

Освіта.ua
11.02.2020

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!