В. Белый: слабое звено образования - старшая школа

Профильного образования старшеклассников как системного явления не стоит ждать даже с 2027 года

В. Белый: слабое звено образования - старшая школа

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Сумно аж край!!!

Чому?

Тому, що 99% вірогідності того, що ВРУ прийме закон «Про ПЗСО» у тій редакції, яка пропонується комітетом ВР з освіти і науки.

Відтак, дійсно профільної освіти старшокласників як системного явища не варто чекати навіть з 2027 року.

Все тому, що коли закон дозволятиме тримати під одним дахом та управлінням одного директора/однієї педради закладу учнів всіх трьох циклів, то реально профільних ліцеїв у сегменті старшокласників так і залишиться мізерна кількість.

Більше того, батьків ще підкуплятимуть до старої за сутністю структури закладів їхніми назвами, адже у законі має бути так, що «... заклад загальної середньої освіти, що реалізує освітні програми на декількох рівнях загальної середньої освіти, має тип закладу вищого рівня, на якому провадиться освітня діяльність».

Невже державний менеджмент вищого рівня не усвідомлює, що владі на місцях завше простіше не чіпати вже існуючі заклади І - ІІІ ступеня, особливо у містах. Для їхніх власних дітей буде достатньо й одного-двох у місті закладу з класу престижних.

Відтак, у «сухому залишку» буде оте, про яке застерігає авторитетний освітянин-хімік, пан Віктор Бухтіяров (Viktor Bukhtiyarov): «... ще більше від європейських країн відстанемо. Бо найслабша ланка нашої освіти - старша школа. Доки в університети будуть приходити абітурієнти без профільної освіти, доти й університети будуть випускати «фахівців». Та й учителів нормально ми ніколи без такої освіти ми не навчимо».

СУМНО АЖ КРАЙ !!!

Оригинал

Освіта.ua
03.01.2020

Популярные блоги
Е. Северенчук: что делают учителя, которых обманули? Если учителя не бастуют - значит, им можно давать обещания, которые потом не выполняются
Т. Ткачук: в этом году была одна проверка письменных работ ЗНО На очень важном этапе проведения ЗНО происходит субъективное оценивание письменных работ
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев