И. Ликарчук: о двухуровневых тестах по математике

ЗНО, как и тесты, используемые во время его проведения, - не игрушка, которой можно поиграться и забросить

И. Ликарчук: о двухуровневых тестах по математике

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования, и. о. директора Учебно-методического центра обеспечения качества образования.

Кілька слів про двохрівневі тести з математики, які планується запровадити у системі ЗНО із 2021 року.

Я лише «ЗА»! Але.

Ми у 2015 році розробили та провели двохрівневі тести з української мови та математики. Однак, лише три (!!!!) університети в своїх правилах прийому передбачили подання результатів тесту підвищеного рівня. Тобто, двохрівневий тест тоді виявився НЕ ПОТРІБНИМ.

Чи артикульований університетами запит на двохрівневий тест у 2021 році? Особисто я про це нічого не чув. А якщо він не буде потрібний для вступу, то для чого ці результати будуть потрібні взагалі? Тобто йде мова про цільове призначення двохрівневого тесту з математики. Саме в цьому і є проблема...

ЗНО, як і тести, що використовуються під час його проведення, - не іграшка, якою можна погратися і закинути. Ця іграшка коштує чималих інтелектуальних, фінансових та організаційних вкладень. Якщо він не є потрібним, то чи доцільно такі вкладення робити?

Ось тут своє слово мають сказати університети. Думаю, що переважна більшість із них в гонитві за абітурієнтами відмовиться вимагати результати тесту з математики підвищеного рівня. Звичайно, якщо МОН силоміць не примусить те зробити.

Але тоді виникне питання про автономію університетів...

Оригинал

Освіта.ua
16.12.2019

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев