И. Ликарчук: о двухуровневых тестах по математике

ЗНО, как и тесты, используемые во время его проведения, - не игрушка, которой можно поиграться и забросить

И. Ликарчук: о двухуровневых тестах по математике

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования, и. о. директора Учебно-методического центра обеспечения качества образования.

Кілька слів про двохрівневі тести з математики, які планується запровадити у системі ЗНО із 2021 року.

Я лише «ЗА»! Але.

Ми у 2015 році розробили та провели двохрівневі тести з української мови та математики. Однак, лише три (!!!!) університети в своїх правилах прийому передбачили подання результатів тесту підвищеного рівня. Тобто, двохрівневий тест тоді виявився НЕ ПОТРІБНИМ.

Чи артикульований університетами запит на двохрівневий тест у 2021 році? Особисто я про це нічого не чув. А якщо він не буде потрібний для вступу, то для чого ці результати будуть потрібні взагалі? Тобто йде мова про цільове призначення двохрівневого тесту з математики. Саме в цьому і є проблема...

ЗНО, як і тести, що використовуються під час його проведення, - не іграшка, якою можна погратися і закинути. Ця іграшка коштує чималих інтелектуальних, фінансових та організаційних вкладень. Якщо він не є потрібним, то чи доцільно такі вкладення робити?

Ось тут своє слово мають сказати університети. Думаю, що переважна більшість із них в гонитві за абітурієнтами відмовиться вимагати результати тесту з математики підвищеного рівня. Звичайно, якщо МОН силоміць не примусить те зробити.

Але тоді виникне питання про автономію університетів...

Оригинал

Освіта.ua
16.12.2019

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!