Виктор Громовой: об оплате многогранной работы учителя

Задача школьного менеджмента - организация продуктивной работы учителей в определенный промежуток времени

Виктор Громовой: об оплате многогранной работы учителя

Автор: Виктор Громовой, образовательный эксперт, заслуженный учитель Украины.

А звідки взагалі взялась теза про 40-годинний робочий тиждень вчителя?

Наприклад, у тих школах, які я відвідав у США, вчителі працюють з 8.30 до 15.00. Придивіться на цифри у цьому плакаті.

Тож виходить 6,5 години при 5 денному робочому тижні. Разом - 32,5 години перебування в стінах школи.

Із цих 32,5 годин 55-65% займають аудиторні заняття, а інший час йде на індивідуальні консультації, проектну чи бюрократичну роботу, власний професійний розвиток тощо.

У Швеції, наприклад, якщо ти пройшов навчання із гендерних аспектів освіти, буде вважатись що 15% часу ти консультуєш свої колег з питань побудови гендернозбалансованого освітнього процесу.

Звісно, ніхто не записує і не фіксує це «на бамазі».

За такої системи оплати праці немає ніякої потреби вести якісь журнали і записувати проведені чи не проведені (як це часто буває у нас) уроки.

Оплачують усю багатогранну вчительську роботу з 8.30 до 15.00. Чим ти займаєшся в цей час, ніяк не впливає на розмір платні. Завданням шкільного менеджменту є організація максимально продуктивної праці всіх вчителів у цей проміжок часу.

У кожного вчителя є свій міні-офіс, де є всі умови для роботи і відпочинку.

Звісно, вони враховують той факт, що вчителеві ще доводиться як мінімум 1,5 години вдома готуватись до уроків, консультувати учнів та батьків у режимі он-лайн тощо. Тож, по факту у вчителя виходить не менше 8 годин роботи щодня.

Спробуйте розповісти американському колезі про те, що ви «працюєте на півтори ставки». Він цього не зрозуміє... Запитуватиме: то ви ще сидите в школі три години після 15.00, а що там робити, якщо школа зачинена і діти поїхали додому?

Оригинал

Освіта.ua
28.10.2019

Популярные блоги
И. Ликарчук: бумажный или электронный журнал? Что изменится в школьном образовании от появления электронного журнала?
А.Мирошниченко: для чего нужны учебники? Талантливым педагогам не нужны учебники, они знают предмет и стремятся преподавать своими словами
В. Онацкий: когда шалеют ангелы, или как провести урок Учителям надо постоянно самосовершенствоваться, а на курсах изучать основы конфликтологии
А. Мирошниченко: что входит в обязанности детей? Не путайте элементарную этику общения с уважением к учителю, которая требуется как норма
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Татьяна
А проверка тетрадей. посещение учеников которые пропустили занятия. общение с родителями. проведение праздников после уроков. посещение театров и музеев. а индивидуальная каждодневная воспитательная работа и прочее. и прочее. А дети с каждым годом все труднее. пусть все те. кто считает учительскую работу прогулкой. пусть приходят сюда работать и через месяц они сбегут!!!