Игорь Ликарчук: кому нужны школьные олимпиады?

Государственно-моновские олимпиады как рудимент совковой системы образования должны уйти в небытие

Игорь Ликарчук: кому нужны школьные олимпиады?

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования, и. о. директора Учебно-методического центра обеспечения качества образования.

Кому потрібні шкільні олімпіади?

Глибоко переконаний, що шкільні, районні, обласні і т. ін. олімпіади з основ наук МЕНШ ЗА ВСЕ ПОТРІБНІ УЧНЯМ.

Особливо тим, хто вимушений брати участь у двох-трьох чи навіть шести олімпіадах.

Найбільше вони потрібні тим, хто ці Олімпіади організовує та проводить. Причини цієї потрібності давно відомі.

Також вони потрібні місцевим освітнім начальникам, вчителям і директорам шкіл - для рейтингу. Бо першим, якщо такі рейтинги не будувати, то нічим буде займатися, а другим - доказувати тим же начхальникам, що вони щось роблять. Хоч насправді та робота ні про що не свідчить.

І трішки олімпіади потрібні деяким батькам: авось у майбутньому допоможуть у вступі їхнього чада/чуда до якогось університету.

А тепер виникає узагальнене питання: «То для чого ці олімпіади потрібні взагалі?» Та ще і з солідними бюджетними видатками на їхнє проведення?

Вважаю, що державно-монівські олімпіади як рудимент совкової системи освіти давно повинні піти в небуття. Олімпіади мають проводити УНІВЕРСИТЕТИ. За власні кошти. Якщо хочуть знайти «свого» студента. А якщо не хочуть, то такий «університет» також чекає небуття. Уже незабаром.

Оригинал

Освіта.ua
28.10.2019

Популярные блоги
Е. Северенчук: что делают учителя, которых обманули? Если учителя не бастуют - значит, им можно давать обещания, которые потом не выполняются
Т. Ткачук: в этом году была одна проверка письменных работ ЗНО На очень важном этапе проведения ЗНО происходит субъективное оценивание письменных работ
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев