И. Ликарчук: реформирование чиновничьей армады

Кардинальных изменений в управлении образованием за времена Независимой Украины не произошло...

И. Ликарчук: реформирование чиновничьей армады

Автор: Игорь Ликарчук, экс-руководитель Украинского центра оценивания качества образования, и. о. директора Учебно-методического центра обеспечения качества образования.

Просто думка.

Упродовж 28 років існування Незалежної України ми багато чули і чуємо про те, як буде реформуватися її система освіти. Але практично не чули і не чуємо, як буде реформуватися СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ нею. Від низу і догори.

Мовою автолюбителя це означає, що у супер новий автомобіль, який все-таки якось будуємо, ми хочемо посадити водія страшенно старого віку, який все життя їздив на «Москвич-407» сільськими дорогами, й зобов’язати його виїхати на транспортні артерії сучасного мегаполісу. Дуже сумніваюся, що ця поїздка буде успішною...

Як людина, котра половину свого свідомого життя працювала в системі управління освітою часів СРСР і другу половину - в освіті Незалежної України, маю аргументовані підстави стверджувати, що кардинально-реформаторських змін в освітньому управлінні, порівнюючи ці дві системи, не відбулося... За винятком деяких косметичних ремонтів. Але з них така ж користь, як макіяж трупа... Не ожиє.

І у цьому є біда, а не у вчителях, підручниках, освітньому просторі чи чомусь іншому... Не полки чи солдати програють війни, а полководці...

Тож чи не було б доцільним, образно кажучи, із реформування вчителя переключитися на реформування чиновницької армади…

Оригинал

Освіта.ua
13.09.2019

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев