Е. Князева: надо решить проблему математики в школе

Сначала нужно возродить школьную математику, а потом придумывать страшилки с контролем

Е. Князева: надо решить проблему математики в школе

Автор: Елена Князева, учитель-методист, кандидат педагогических наук.

Ще до прийняття рішення про ЗНО з математики освітяни висловили своє бачення питання.

Для чого гратися в обговорення програми ЗНО з математики, якщо необхідно вирішити спочатку саму проблему шкільної математики.

Проблема є: відсутність сучасних, адаптованих до віку, програм, відсутність якісних підручників, дефіцит вчителів, низька мотивація учнів, нерозуміння батьками значення математичної освіти для всіх тощо.

Пройшло вже обговорення, чи потрібне поголовне ЗНО з математики після 11.

Висловилися: неприпустимо починати з контролю.

Чому МОН не звертає увагу, а продовжує гратися в псевдодемократію?

За логікою МОН, страх має спонукати до вивчення математики. І страх народить вчителів?

Ще раз:

  • обов'язкове ЗНО з математики тільки після 9 класу;
  • після 11 тільки для тих, хто йде далі в університет;
  • спочатку відродити ШКІЛЬНУ математику, потім придумувати страшилки з контролем;
  • програма залучення в школи здатних навчати математики;
  • математику різного рівня мають вчити всі і у всіх класах.

Докладніше і обговорення тут.

Оригинал

Освіта.ua
06.08.2019

Популярные блоги
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
И. Ликарчук: шароварщина и отчеты вместо воспитания Воспитательной работы как системы формирования человека уже давно нет, а есть гам, шум, трескотня
А. Сидоренко: зачем репетиторам 200 баллов ЗНО? Показателем высокой квалификации педагога является успешность его учеников, в том числе по результатам ЗНО
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев