А. Недоля: «злоупотребление демократией» в образовании

«Злоупотреблением демократией» является попытка иметь свое мнение и высказывать его открыто

А. Недоля: «злоупотребление демократией» в образовании

Автор: Анатолий Недоля, доцент, Запорожский национальный университет.

Нещодавно за критику дорікнули у «зловживанні демократією». Термін-то який, мабуть, прийшов з радянського минулого! Що він може означати, можна лише здогадуватись?

Можливо, це знищення мережі сільських шкіл для економії витрат, на які винаймають водіїв, та придбання автобусів, щоб возити дітей за декілька десятків кілометрів до інших шкіл?

Можливо, це призначення на посади своїх заступників друзів чи співавторів публікацій?

Можливо, це поєднання повноважень депутатів ВР на постійній основі та адміністративних посад ректорів ЗВО, користуючись прогалинами в законах, за які самі голосували?

Чи це участь у виборах ректорів ЗВО голів Наглядових рад цих ЗВО?

Можливо, це надання виключних контрольних функцій та прав у законодавчих документах одній з національних академій зі скромними науковими досягненнями за обрання дійсними членами або член-кореспондентами потрібних можновладців?

Можливо, це заплановане доведення до зубожіння НАНУ для того, щоб «перевести» науку у ЗВО та покарати упертих академіків, позбавивши Академію фінансування?

А можливо, це штучне створення додаткових спеціальностей, які не відповідають переліку ЮНЕСКО (МСКО), але допомагають породити нову когорту «успішних вчених», що займаються компіляцією чужих досягнень і принижують цим справжніх науковців?

Можливо, це ліквідація фундаментальних спеціальностей, з яких починається будь-який поважний ЗВО, бо вони є непопулярними і не приносять прибутків?

Яка з цих чи інших «важливих справ» є так званим «зловживанням демократією», вирішуйте.

Але мені здається, що таким «зловживанням демократією» є намагання мати свою власну думку і висловлювати її відкрито, наприклад, за допомогою блогу.

Освіта.ua
11.06.2019

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!