Ольга Халепа: об учительских «анализах» после ЗНО

Чего же мы всех учеников в вузы пихаем, а вот «анализы» за эту болезнь сдают обычные учителя...

Ольга Халепа: об учительских «анализах» после ЗНО

Автор: Ольга Халепа, учитель, общественный деятель.

Отже, колеги, давайте згадаємо, які методи застосовували в місцевих педагогічних спільнотах, щоб ми, нарешті, гарно підготували учнів до ЗНО (те, що пропустила, додайте):

  • Змушували писати пояснювальні: чому оцінка за рік не збігається з оцінкою за ЗНО і що могло стати причиною ТАКОГО ПРОВАЛУ;
  • Заступник директора рік моніторив педагогічну діяльність і хіба що аналізів не брав з педагога, щоб довести в управлінні освіти, що вчитель таки компетентний;
  • Вносили результати в якісь «Індивідуальні картки ВЧИТЕЛЯ», щоб потім сказати «ай-йа-яй» за низькі показники ЗНО в учнів;
  • Погрожували, що не атестують;
  • Зобов’язали вивісити графік на дверях кабінету про додаткові (безкоштовні) заняття з учнями з певного предмету, і кожного тижня вчитель мусить бігати за учнями і вмовляти прийти (а краще ще і вести спеціальний журнал, чи теку, як звіт-доказ про те, що вчитель не відмовляється від додаткових (безкоштовних) занять з учнями);
  • В управлінні освіти писали контрольну у вигляді ЗНО з певного предмету (для вчителів) і той, хто склав погано, знову «здавав аналізи» методистам;
  • У тому ж таки управлінні створили якість там творчі групи, де досвідчені діляться досвідом з не дуже досвідченими: як правильно готувати учнів і навіть показували презентації, як досвід чиїсь суперпрогресивної діяльності;
  • Приїздили дяді і тьоті з області, зганяли вчителів і писали контрольні;
  • Результати складання ЗНО дітьми по кожній школі демонструють на слайдах і вичиняють вчителя на РМО, тикаючи носом в чергові рейтинги; 
  • На курсах підвищення кваліфікації знову навчають, як навчати учнів, щоб вони гарно здали ЗНО;
  • Змусили кожного вихідного везти дітей на додаткові заняття в іншу школу (в інший населений пункт), де їх готували інші вчителі (у своїй школі ж бо спеціалісти погані);
  • Зобов’язали, під підпис, особисто, супроводжувати свого учня до місця складання ЗНО, маючи в руках пакет його особистих документів (уявіть, якщо форс-мажор в дорозі? Хто винний? Вчитель, звісно)…

СКІЛЬКИ Ж ВСЬОГО ВЖЕ ЗАСТОСУВАЛИ ДО НЕРАДИВИХ ПЕДАГОГІВ!!!! А ВОНО Ж УСЕ НЕ ПРАЦЮЄ!

Що ж таке?!! В чому справа?!!

Може, причина не у відсутності професійності вчителів країни? МОЖЕ, ТАКИ НЕ ТІЛЬКИ З НИХ «АНАЛІЗИ» ЗА СКЛАДАННЯ ЗНО ВИМАГАТИ ТРЕБА?

МОЖЕ Ж ТАКИ ТЕ ЗНО БІЛЬШЕ ПОТРІБНЕ БУЛО Б ІНШІЙ СТОРОНІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ, ТІЛЬКИ ЇМ ЦЕ ТРЕБА ТРОХИ ПО ІНШОМУ ПОЯСНИТИ?

Може, система освіти просто не створила мотивацію для абітурієнтів? Ну, не розуміють дітки і батьки, навіщо воно йому раптом треба? От знають, що є така штука – ЗНО, а для чого - не дуже то і розуміють.

ТАК МОЖЕ ПРОСТО ЗМІНИТИ НЕПРАЦЮЮЧІ МЕТОДИ НА ЩОСЬ БІЛЬШ ДІЄВЕ, НА ТАКЕ, ЩО ДІЙСНО ПРАЦЮВАЛО Б, ГА? ТАК МОЖЕ, ПРОСТО ХАЙ ІДЕ ПРИРОДНІЙ ВІДБІР АБІТУРІЄНТІВ, ГА? СЕРЕД НИХ ЖЕ Є, ЯКІ СПРАВДІ ВМОТИВОВАНІ І ЛЕГКО СКЛАДУТЬ ТЕ КЛЯТЕ ЗНО.

А робочі професії ж ніхто не відміняв, вони теж потрібні у суспільстві.

Чого ж ми всіх учнів у виші пхаємо, а от «аналізи» за цю хворобу знову здають звичайні українські вчителі…

Оригинал

Освіта.ua
05.03.2019

Популярные блоги
Д. Семенов: убивает ли бесплатность образования его развитие? Каждая инвестированная в обучение гривна - это не только польза для себя, эти деньги двигают отрасль в целом
Р. Харчук: борьба за ЗНО по литературе необходима Пусть закрываются ненужные псевдоуниверситеты, а ЗНО - это единственное спасение образования
И. Ликарчук: бумажный или электронный журнал? Что изменится в школьном образовании от появления электронного журнала?
А.Мирошниченко: для чего нужны учебники? Талантливым педагогам не нужны учебники, они знают предмет и стремятся преподавать своими словами
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев