В. Белый: качественное образование - успешная нация

Порог «сдал/не сдал» должен быть на уровне, адекватном минимальным требованиям системы образования

В. Белый: качественное образование - успешная нация

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Шиворіт-навиворіт

Розумний знає, як що робиться,
але тільки дуже розумний знає,
що не варто й робити.

Як можна очікувати на підвищення якості вищої освіти, якщо апробацію тестів ЗНО УЦОЯО здійснює з метою недопущення завдань заскладних для випускника 11-го класу, котрий вчився на 4 бали з 12-ти, а НЕ вчителі-предметники вивчають орієнтири того рівня підготовки, який дозволяє випускнику бути мінімально успішним щодо рівня вимог освітніх програм у системі вищої освіти?

І не потрібно зменшувати кількість університетів адміністративно-директивними методами, які викличуть спалах емоційно-негативного обурення, котре не буде зважати на потребу запобігання системних порушень, як університетських цінностей/місії, так і поблажливого ставлення до практики нецільового використання бюджетних коштів.

Натомість чи кожен осмілиться відкрито та не прикриваючись фальшивими гаслами заперечити нагальну необхідність встановлення процедури визначення прохідного порогу «здав/не здав» на рівні, адекватному мінімальним програмним вимогам СПРАВЖНЬОЇ системи вищої освіти.

Рівня стандартів вищої освіти у сотні країнах світу, де до останніх не ставляться зневажливо формально, чому наживо був свідком у ході контрактної роботи з учнями-старшокласниками академічних ліцеїв Алжиру, а опосередково зі спілкування з студентами та викладачами тамтешніх університетів, у яких, до речі, ще з давніх-давен всі іспити проводяться виключно у письмовій (не тестовій) формі, без жодних можливостей списати і перескласти.

Останнє (відсутність повторного екзамену) поширюється на всі випадки відсутності, хай яка б не була її причина.

«Неуд» має той, хто не може показати 50% успішного виконання освітньої програми.

Ось у цих неформально діючих засадничих основах систем як загальної середньої, так і вищої освіти і знаходиться «яйце» зародку якісної освіти та успішної нації в цілому.

Оригинал

Освіта.ua
14.02.2019

Популярные блоги
И. Редько: о ненормированной умственной работе учеников Когнитивный диссонанс на фоне любви к своей стране и желания жить, учиться и развиваться здесь
Виктор Мисан: о чем думают украинские учителя В школах – полный разгул «демократии» и «академической свободы», что сверху, что снизу 
Т. Ефимова: когда исчезнет из школ совдепия с подарками? Когда исчезнет из школ совдепия вместе с подарками, подхалимством и никому не нужными активностями?
Н. Борисенко: волшебная палочка и валериана для учителя Учителя просто выгорают, и у них не хватает жизненных сил дать детям все то, что они могли бы
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев