Владимир Мещеряков: об образовательных лидерах

Лидеры образовательного процесса, от директора школы до департамента, должны быть образцом для других

Владимир Мещеряков: об образовательных лидерах

Автор: Владимир Мещеряков, учитель, Харьковская область.

Пан Лікарчук багато вже виклав публікацій про освітні проблеми. Передусім, про тяжку долю вчителя.

Не зовсім згодний про тяжкість долі. Тому що насправді на всіх рівнях освіти говориться про тяжку долю директора. Ненормований робочий час, відповідальність за все, публічність особи. Тобто, пекло у всіх відношеннях. Їх жаліє і начальник відділу освіти, і директор департаменту, у тому числі як нещасних роботодавців.

Директор школи, начальник відділу освіти району, директор департаменту освіти й науки – це юридичні лідери освітнього процесу, які мають бути взірцем для інших. Але з публічністю виникають проблеми. Якщо директорів позиціонують як роботодавців, то й учителям цікаво, а хто ж їм дає роботу?

Цікавить, як вони закінчили школу, вуз, які в них особисті заслуги за період від вузу до директорства. Та й біографія цікавить.

Зараз практично в кожному селі є інтернет. Тому такі відомості будуть цікаві й батькам. Чому б, наприклад, не сказати сину чи доньці: «Бачиш, як Олена Іванівна вчилася? Тому вона й директор школи! А ти не хочеш рівнятися на неї?»

Та і вчителям залюбки було б ставити дітям у приклад свого директора, іншого начальника…

Але на сайтах шкіл відомостей про керівників обмаль, не кажучи вже про скановані копії атестатів (і додатків до них) та дипломів з додатками, особисті нагороди. Мені здається, що цим система освіти підрубує своє коріння спадкоємності.

Можливо, помиляюся.

Освіта.ua
01.02.2019

Популярные блоги
А. Сидоренко: зачем репетиторам 200 баллов ЗНО? Показателем высокой квалификации педагога является успешность его учеников, в том числе по результатам ЗНО
И. Ликарчук: когда результаты ЗНО не будут изменой Качество образования - не в бумагах и процессах, которые изучает и анализирует ДСЯО с экспертами
Л. Булыгина: не «бедные дети», а надо было учиться Причитания о проценте тех, кто не преодолел порог, бесят, ведь тест по математике элементарный
А. Ночкин: предательство с ЗНО по математике отменено Увеличили процент тех, кто не преодолел порог, те ученики, которые и не собирались пользоваться этим результатом
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев