Александр Мирошниченко: о протестах учителей

В принципе все эти «массовые» выступления педагогов за свои права ожидаемо закончились провалом

Александр Мирошниченко: о протестах учителей

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

У принципі всі ці фейкові «масові» виступи освітян за свої права очікувано закінчились повним провалом.

Чому очікувано? Основна причина організаційна. Організатори так і не зрозуміли, що зганяти дітей на нікому не потрібну шкільну лінійку і організовувати реальний резонансний масовий захід – це дещо різні речі.

Це важка робота, яка вимагає професійності і вмінь. А з вміннями бодай щось організувати у освітян сутужно.

Другий момент - це невміння чітко і зрозуміло сформулювати свою думку. А що ви хочете? Ми весь час жаліємось, що велика кількість вчителів не здатна цікаво, логічно та зрозуміло пояснити тему на уроці, а ви хочете, щоб вони цікаво, логічно і зрозуміло пояснили мету свого протесту?

Знову та ж сама малозрозуміла каша. У результаті ніхто нічого не розуміє і протест стає таким же безрезультатним, як і урок.

На додаток до цього раптом виявилось, що мантра «ми бідні-нещасні, нас всі ображають і зарплата у нас найнижча, і праця найтяжча» працює виключно в рамках школи. А більшість українців чи знизує плечима, почувши таке, чи посилає за відомою адресою.

І ніякі розмови про « велику місію вчителя» не допомагають. Бо більшість українців так і не зрозуміли, а чого власне хотіли освітяни? Ну вся ця маячня з правами як у поліції – це звичайно просто тема для анекдотів. І тут народ просто приколовся над авторами такої геніальної ідеї. А як інакше до подібної маячні можна відноситись? А от все інше пройшло повз увагу загалу.

Освітянські протести не стали топ-новиною ні в ЗМІ ні в ФБ. І не тому, що люди настільки погано ставляться до вчителів. Просто ніхто так нічого і не зрозумів. Мета яка?

Ну історія з фізкультурником, звичайно, викликала певні дискусії. Але новина швидко «видохлась» і стала не цікавою і не актуальною. А протести освітян, які стали наслідком побиття, цікавості загалу не викликали.

А чим власне цікавитись? Мета не зрозуміла, форма не цікава, пафос фальшивий. Де тут об’єкт цікавості? Тому все і закінчилось великим провалом.

Який з цього висновок? Простий. Панове освітяни, вчіться розмовляти та спілкуватись з людьми. Не думайте, що ваш авторитет за посадою є авторитетом в реальному світі. Вчіться захищати свої права грамотно. Якщо, звичайно, хочете отримати реальні результати.

Оригинал

Освіта.ua
28.01.2019

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Це стосується не тільки вчителів. У нас такі самі проблеми практично в кожній галузі. А якщо точніше то і в усій спільноті, Державі, Україні ...

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!