![]() |
В принципе все эти «массовые» выступления педагогов за свои права ожидаемо закончились провалом |
Александр Мирошниченко: о протестах учителей
Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.
У принципі всі ці фейкові «масові» виступи освітян за свої права очікувано закінчились повним провалом.
Чому очікувано? Основна причина організаційна. Організатори так і не зрозуміли, що зганяти дітей на нікому не потрібну шкільну лінійку і організовувати реальний резонансний масовий захід – це дещо різні речі.
Це важка робота, яка вимагає професійності і вмінь. А з вміннями бодай щось організувати у освітян сутужно.
Другий момент - це невміння чітко і зрозуміло сформулювати свою думку. А що ви хочете? Ми весь час жаліємось, що велика кількість вчителів не здатна цікаво, логічно та зрозуміло пояснити тему на уроці, а ви хочете, щоб вони цікаво, логічно і зрозуміло пояснили мету свого протесту?
Знову та ж сама малозрозуміла каша. У результаті ніхто нічого не розуміє і протест стає таким же безрезультатним, як і урок.
На додаток до цього раптом виявилось, що мантра «ми бідні-нещасні, нас всі ображають і зарплата у нас найнижча, і праця найтяжча» працює виключно в рамках школи. А більшість українців чи знизує плечима, почувши таке, чи посилає за відомою адресою.
І ніякі розмови про « велику місію вчителя» не допомагають. Бо більшість українців так і не зрозуміли, а чого власне хотіли освітяни? Ну вся ця маячня з правами як у поліції – це звичайно просто тема для анекдотів. І тут народ просто приколовся над авторами такої геніальної ідеї. А як інакше до подібної маячні можна відноситись? А от все інше пройшло повз увагу загалу.
Освітянські протести не стали топ-новиною ні в ЗМІ ні в ФБ. І не тому, що люди настільки погано ставляться до вчителів. Просто ніхто так нічого і не зрозумів. Мета яка?
Ну історія з фізкультурником, звичайно, викликала певні дискусії. Але новина швидко «видохлась» і стала не цікавою і не актуальною. А протести освітян, які стали наслідком побиття, цікавості загалу не викликали.
А чим власне цікавитись? Мета не зрозуміла, форма не цікава, пафос фальшивий. Де тут об’єкт цікавості? Тому все і закінчилось великим провалом.
Який з цього висновок? Простий. Панове освітяни, вчіться розмовляти та спілкуватись з людьми. Не думайте, що ваш авторитет за посадою є авторитетом в реальному світі. Вчіться захищати свої права грамотно. Якщо, звичайно, хочете отримати реальні результати.
Освіта.ua
28.01.2019