Л. Гриневич: чтобы возможное стало достижимым

Успех педагога зависит не только от него самого, но без воли учителя к изменениям ничего не произойдет

Л. Гриневич: чтобы возможное стало достижимым

Автор: Лилия Гриневич, министр образования и науки.

Зміни відбуваються тоді, коли об‘єднані спільною ідеєю люди готові до спільних та рішучих дій для того, щоб можливе стало досяжним.

Коли ми говоримо про Нову українську школу, є тисячі причин, чому ми мусимо йти цим шляхом. Починаючи від драматичної втрати інтересу дітей до навчання і закінчуючи сумною статистикою втрати здоров‘я дітьми впродовж навчання. Так, в період навчання в школі у дітей на 40% зростає захворюваність системи травлення, на 70% – нервової системи та на 30% – серцево-судинної системи.

Мала дуже докладну та фахову розмову про це з міністрами та учасниками форуму в межах панелі «Емоційно-соціальна адаптація дітей через школу». Там я також представила наш прогрес з імплементації реформи. Усі розуміють 2 речі. Перше – відсутність змін призводить до подальшої деградації навіть у раніше успішних системах, діти просто відмовляються вчитися, а конфлікти загострюються. А по-друге, усі зміни мають одного основного провідника – вчителя. При цьому успіх педагога залежить не тільки від нього самого, але без волі вчителя до змін нічого не відбудеться.

З нашого досвіду колег чи не найбільше зацікавило Свідоцтво досягнень. До мене підійшли представники кількох країн з проханням поділитися нашим форматом свідоцтва і, якщо це можливо, розповісти алгоритм взаємозв'язку свідоцтва та стандарту.

Також було надзвичайно багато запитань про механізми підвищення кваліфікації вчителів та створення нової культури всередині спільноти. Багатьох розчаровує відповідь – самі ви ніколи нічого не зробите, вам потрібні партнери як всередині спільноти, так і серед фахівців, які зможуть надати консультації і розділити цей шлях з вами.

А загалом, лише після цієї розмови я зрозуміла, яку велику роботу ми вже зробили і які при цьому гігантські виклики у нас попереду.

Значний час присвятили пошуку партнерів для розвитку Національної електронної платформи. Зараз у нас практично готова оболонка для неї, але нема достатньо якісного контенту. Тут представлені надзвичайно цікаві проекти – від Discovery та Британіки до менш відомих, але не менш цікавих на кшталт платформ Кортес та Matific. Проблема в тому, як це купити.

Практично всі вони продають ліцензії на кожного учня. Це дорого, є багато питань, чи зможе наша система закупівель взагалі таке пропустити.

Знання примножують скорботу. Але працюємо далі, найкращий вихід десь там є. Сьогодні в межах форуму дивитимемось велику виставку з матеріалами та меблями для навчання. Триматиму вас у курсі. Має бути цікаво.

Оригинал

Освіта.ua
23.01.2019

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!