Н. Чуприна: что же делать, учить или воспитывать?!

Наши болевые точки - взаимосвязь воспитания и обучения и совместная ответственность за будущее детей

Н. Чуприна: что же делать, учить или воспитывать?!

Автор: Наталья Чуприна, консультант по вопросам образования.

Що ж робити, навчати чи виховувати?!

Для цього варто усвідомити, що понад 70 років ми жили в системі, у якій формувалась «новая общность - советский народ».

І в цій системі нам сказали, і в нас системно, методично вкладалось - ти працюй на державу, а вона виховає і навчить «своїх» дітей… під свої запити.

І в яслі дитину з 2-3 місяців. А потім в школу, яка знає, як виховувати і навчати «своїх громадян». І шлях успіху, який єдиний і підконтрольний. І школа, як друга закрита система після в’язниці, у якій «від дзвоника до дзвоника», і за кимось встановленим розкладом та розпорядком.

Десь тут ховаються наші больові точки. І тут не про стрімкий ріст інформаційного етапу розвитку суспільства. Тут про зв’язки виховання і навчання, наш свідомий/підсвідомий досвід та спільну відповідальність за майбутнє дітей і держави, за «контроль», який держава не здатна відпустити, роль вчителя та відповідальність батьків, яку готові/не готові і хочуть/не хочуть брати, бо чи усвідомлюють/не усвідомлюють потребу/необхідність.

Якось так ....думки у пошуку балансу і того, що на нього впливає.

Оригинал

Освіта.ua
26.12.2018

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев