Е. Бондаренко: если бы мы побывали на месте детей

Сегодня, глядя на наших детей, мне хочется, чтобы взрослые побывали на их месте

Е. Бондаренко: если бы мы побывали на месте детей

Автор: Елена Бондаренко.

Мабуть, всі ми ще зі своїх шкільних часів пам'ятаємо дні самоврядування в школі. Це було цікаво... Відчути себе важливим, відповідальним, побувати на місці дорослих. Заодно зрозуміти, що значить провести урок, як до нього підготуватися, як втримати дисципліну, і з'ясувати, якими ми буваємо нестерпними.

Але сьогодні, дивлячись на наших дітей, мені хочеться, щоб дорослі побували на їхньому місці.

Не у спогадах про своє дитинство, «як я вірш за 5 хв вивчив», чи «як підлогу в школі мив і нічого, вижив...»

А на місці сучасних дітей у сучасному світі. Висидіти 7-8-9 уроків, поїсти на бігу. Потім на курси, на секцію і ще домашні завдання...

От, власне, тільки задля домашніх завдань я б і влаштувала такий експеримент. У першу чергу, залучила б до нього вчителів (дайте помріяти). Щоб оцінили, як колега вміє пояснити матеріал, чи зрозуміють вони все з пояснюваного, кого шукатимуть, щоб розібратися вдома? Скільки часу витратять на реферат, повторення 15 параграфів, контурної карти і вирішення кількох номерів з алгебри - і все на завтра... Як вчитимуть французьку чи іспанську, якою з домашніх ніхто не володіє, і запитати ні в кого...

Може, хтось зважиться на таке? Мені здається, що це буде краще від будь-якої найдокладніше розписаної внутрішньої системи забезпечення якості освіти...

Оригинал

Освіта.ua
11.12.2018

Популярные блоги
А. Мирошниченко: родители не враги учителям Для родителей проблемы образовательной системы не самое главное дело в жизни
В. Онацкий: какие предметы исчезнут из расписания? Каждый пытается найти рецепт лечения образования, хотя к школе имел отношение, только будучи школьником
И. Ликарчук: образование выжило благодаря учителям Популизм и дилетантство в образовании разрушают педагогическое творчество и производят учителя-урокодателя
Т. Гориха Зерня: роль учителя становится определяющей Реформа, по сути, потребует полной профессиональной переподготовки всего преподавательского состава
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Бабуся
Цікаво, а як же ви "пані" вчилися в школі, інституті, чи ще де там? Вам домашні завдання не заважали? І в гуртки ви, мабуть, ходили, і в секціях брали участь (правда, тоді це все було безкоштовно), і так само навчались по 7-8 уроків в день. А в нашій сільській школі ще й англійська була з першого класу по 6 уроків на тиждень, і тиждень був шестиденним, і вихідний був один. Тому, мабуть, і виходили діти навіть із сільських шкіл зі знаннями, і ставали потім і професорами, і докторами наук, і відомими людьми. Бо над ним не плакали батьки, як наче вони в сповиточку. А вчили відповідальності, самостійності, наполегливості, працьовитості. Навчали долати труднощі, бо навчання - це велика і важка робота.. Оцим і різняться наші батьки від сучасних.