Е. Бондаренко: если бы мы побывали на месте детей

Сегодня, глядя на наших детей, мне хочется, чтобы взрослые побывали на их месте

Е. Бондаренко: если бы мы побывали на месте детей

Автор: Елена Бондаренко.

Мабуть, всі ми ще зі своїх шкільних часів пам'ятаємо дні самоврядування в школі. Це було цікаво... Відчути себе важливим, відповідальним, побувати на місці дорослих. Заодно зрозуміти, що значить провести урок, як до нього підготуватися, як втримати дисципліну, і з'ясувати, якими ми буваємо нестерпними.

Але сьогодні, дивлячись на наших дітей, мені хочеться, щоб дорослі побували на їхньому місці.

Не у спогадах про своє дитинство, «як я вірш за 5 хв вивчив», чи «як підлогу в школі мив і нічого, вижив...»

А на місці сучасних дітей у сучасному світі. Висидіти 7-8-9 уроків, поїсти на бігу. Потім на курси, на секцію і ще домашні завдання...

От, власне, тільки задля домашніх завдань я б і влаштувала такий експеримент. У першу чергу, залучила б до нього вчителів (дайте помріяти). Щоб оцінили, як колега вміє пояснити матеріал, чи зрозуміють вони все з пояснюваного, кого шукатимуть, щоб розібратися вдома? Скільки часу витратять на реферат, повторення 15 параграфів, контурної карти і вирішення кількох номерів з алгебри - і все на завтра... Як вчитимуть французьку чи іспанську, якою з домашніх ніхто не володіє, і запитати ні в кого...

Може, хтось зважиться на таке? Мені здається, що це буде краще від будь-якої найдокладніше розписаної внутрішньої системи забезпечення якості освіти...

Оригинал

Освіта.ua
11.12.2018

Популярные блоги
В. Громовой: «миздобули» не перевелись в образовании Два основных скрытых мотива организации конкурсов - заработать денег и оправдать свое существование
О. Халепа: оставьте в покое дистанционное образование! Дистанционное обучение - предвестник глобальных изменений в образовании, причем необратимых изменений
Д. Семенов: убивает ли бесплатность образования его развитие? Каждая инвестированная в обучение гривна - это не только польза для себя, эти деньги двигают отрасль в целом
Р. Харчук: борьба за ЗНО по литературе необходима Пусть закрываются ненужные псевдоуниверситеты, а ЗНО - это единственное спасение образования
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Бабуся
Цікаво, а як же ви "пані" вчилися в школі, інституті, чи ще де там? Вам домашні завдання не заважали? І в гуртки ви, мабуть, ходили, і в секціях брали участь (правда, тоді це все було безкоштовно), і так само навчались по 7-8 уроків в день. А в нашій сільській школі ще й англійська була з першого класу по 6 уроків на тиждень, і тиждень був шестиденним, і вихідний був один. Тому, мабуть, і виходили діти навіть із сільських шкіл зі знаннями, і ставали потім і професорами, і докторами наук, і відомими людьми. Бо над ним не плакали батьки, як наче вони в сповиточку. А вчили відповідальності, самостійності, наполегливості, працьовитості. Навчали долати труднощі, бо навчання - це велика і важка робота.. Оцим і різняться наші батьки від сучасних.