Юлия Безвершенко: баланс бывает разным

Кто в Комитете по вопросам бюджета так заботится о развитии науки и разбирается в состоянии педнаук?

Юлия Безвершенко: баланс бывает разным

Автор: Юлия Безвершенко, старший преподаватель, Национальный университет "Киево-Могилянская академия".

Що ж, вітаю нас із вами з ухваленням Державного бюджету на 2019 рік в першому читанні. Бюджетний процес цього року йде як по нотах, що є однозначним позитивом.

Сюрприз: поправки від депутатів не розглядали. Оце чистий прояв політичної волі: всупереч закону, але 240 «за».

Звісно, я маю сумніви щодо того, що всі 2100 депутатських поправок були направлені на добрі справи та могли в сумі лишити бюджет збалансованим. Власне, як зазначила Оксана Маркарова: «Я хочу подякувати всім, хто подав пропозиції – їх у нас на 2,2 трлн грн. Це ще два бюджети порівняно з тим, що ми подали. Я розумію, що бюджет – це мистецтво можливого, але наше головне завдання зараз – ухвалити збалансований бюджет, у якому кожна гривня видатків забезпечена реальними доходами». Сподіваюсь, що це вдалося.

Але ж баланс, як ви розумієте, буває різним.

Незалежності Національному фонду досліджень, наприклад, в ньому місця нема, бо це +1 головний розпорядник бюджетних коштів на науку, а їх - більше двох десятків, серед яких всі дуже цінні. А от + 600 тис. грн на Президію академії педнаук є. Цікаво, хто в Комітеті з питань бюджету так сильно опікується розвитком науки і так гарно знається на стані педагогічної науки? Сподіваюсь, тут Міністерство фінансів України встоїть. Також у цьому балансі нема додаткових коштів на Нацраду. Нема нової бюджетної програми на КАУ.

І хоч #дай_науці_шанс сьогодні так буденно провалено, я вас запевняю, що єдине, що має сенс у цьому нескінченному маразмі, - це вчитись на своїх помилках, будувати мережі підтримки та діяти.

Ми рятуємо не себе, навіть не науку, а Україну як державу, у якій хочеться жити і можна розвиватись. Тому якось особливо і вибору нема, що значно спрощує переживання таких моментів.

Працюємо далі.

Оригинал

Освіта.ua
18.10.2018

Популярные блоги
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев