И. Кшищак: почему кто-то решает за родителей и детей?

В цивилизованном обществе должен существовать выбор: или обычная школа, или специализированная

И. Кшищак: почему кто-то решает за родителей и детей?

Автор: Ирина Кшищак, учитель, г. Львов.

Сьогодні поспілкувалася зі знайомою і стало так сумно на душі. Ну чому в нас так???

Є у Львові школа-інтернат для сліпих і слабозорих дітей.

Є матеріальна база, розроблені та апробовані плани, програми, критерії оцінювання, підручники шрифтом Брайля...

Є навчені вчителі з багаторічним досвідом роботи з такими дітьми.

Є діти.

Є батьки (навіть з інших областей), які хочуть віддати свою дитину сюди навчатися.

І є наші чиновники, які змушують віддавати таких діток до звичайних загальноосвітніх закладів (без усього вище перерахованого).

Бо ІНКЛЮЗІЯ!!!

У цивілізованому суспільстві мав би існувати вибір: або звичайна школа, або спеціалізована. І не чиновник (так, я не знаю її прізвища і посади; ну не спитала - закидайте мене тапками) розчерком пера, а БАТЬКИ та їхні ДІТИ мали би обирати прийнятний для них варіант.

Чому хтось вирішує за батьків, за дітей??? І пишуть ті батьки (а часто це теж сліпі чи слабозорі люди) листи, і стукають в усі двері, але їх футболять, бо хтось знає краще, що чужим дітям буде краще (вибачте за каламбур).

Чи той будинок на вулиці Івана Франка вже комусь приглянувся і його таки треба продати, бо знаходиться хоч і не в центрі, але в затишному районі???

До речі, Львівську школу для незрячих дітей організував ще в 1845 році польський дворянин В. Заремба; у 1888 році її визнано однією з найкращих у Європі (інформацію взято зі сайту школи). На кошти меценатів було збудовано 3-поверхову будівлю, у якій і зараз навчаються діти. То колись заможні люди були дурні, не мали куди вкласти кошти, а тепер мудрі?

А що ви, шановні колеги, думаєте про інклюзію? Чи так то на всі 100 ідеальний варіант, і компромісу бути не може?

Оригинал

Освіта.ua
16.10.2018

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Бабуся
Інклюзія розхолоджує учнів в класі, особливо, якщо дитина ЗПР та інш. Адже дітям не можна розказати, чому цій дитини за нижчий рівень знань ставиться краща оцінка. Та й заважає "інклюзист" на уроках, адже він - не завжди керована особистість. А головне - рівень знань такої дитини не відповідає вимогам. Якщо цю дитину оцінювати так. як і учнів всього класу - то йому потрібно ставити одні "двійки". Тому учні не розуміють різні вимоги оцінювання до себе та до інклюзивника. А потім вдома "А навіщо вчити домашнє завдання, адже Сидір, чи Іван, не тільки не робить домашнє завдання, а й погано читає, пише, рахує, а оцінки - такі як і в мене. То навіщо вчитись?" Ось так розхолоджуються учні, живлячись на інклюзію.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!