А. Остапчук: размышления после общения с педагогами

Мы думаем, что зарубежные системы образования научат нас любить детей и гордиться своей профессией

А. Остапчук: размышления после общения с педагогами

Автор: Александр Остапчук, ТУВК «Школа-лицей 6 им. Н. Яремчука», г. Тернополь.

Роздуми після спілкування з освітянами на різних форумах

Виявляється, що є школи, у яких діти на директора майже не звертають уваги, бо рідко його бачить поруч себе

Виявляється, що є школи, де класи початкової школи розміщені в перемішку з класами середньої і старшої школи.

Виявляється, що є директори, які регулярно виписують грамоти своїй дружині, яка працює в «його» школі.

Виявляється, що є директори, яким у ФБ на їхній сторінці дописи регулярно роблять спеціально призначені вчителі.

Виявляється, що є вчителі, які «ранкові зустрічі» з дітьми та створення так званих «зон» у класі вважають реформою в освіті.

Виявляється, що є вже є вчителі, які проводять майстер-класи з критичного мислення і майстер-класи з організації роботи учнівського самоврядування (повна банальність).

Виявляється, що вчителі ще пишуть у щоденниках учнів: «крутився на уроці», «розмовляв на уроці», «співав на уроці».

Виявляється, що є ще в школах заборона вчителям пити каву на перервах.

Виявляється, що є ще в школах чергові учні, які з пов’язками стоять на перервах на «постах».

Виявляться, що є ще в школах таблички на дверях кабінетів директорів: «Прийом громадян з особистих питань...»

Виявляється, що друкують у педагогічній пресі сценарії свят Першого і Останнього дзвоника, першого уроку, сценарії вечорів, що на святах Першого і Останнього дзвоника ще виступають дуже багато люду, якого діти не знають, не чують,не бачать.

Виявляється, що ми ще не знаємо, хто закинув нам «агентів» змін в освіті і що вони робили до агентурної роботи в освіті.

Виявляється, що є директори, які не можуть хоч 20-30 хвилин говорити про те, куди вони ведуть школу.

Виявляється, що нас переконують, що все, що було у нас в освіті раніше - погано, і ми були погані, а тепер ми маємо дороговказ: все має бути НЕ ТАК.

Виявляється, що більшість вчителів змінюватися не будуть, бо і так гарно працюють.

Виявляється, що ще не виявили вчителя, який перетворився у високорейтингового у світлі НУШ.

Виявляється, що ми ще думаємо, що закордонні системи освіти навчать нас любити і поважати дітей, гордитися своєю професією, і віримо, що тренери НУШ навчать всіх вчителів бачити в дитині особистість.

Виявляється, що є багато вчителів, які вважають, що особистість може виховати лише вчитель-особистість, тому самі працюють над собою, займаються фізкультурою, багато читають, відвідують театри, концерти, щиро спілкуються, збирають педагогічні ідеї, від них віє теплом і сонцем, вони не чекають «агентів», не чекають вказівок, бо вони - ВЧИТЕЛІ.

І коли зустрічаєшся з такими вчителями, то хочеться на деякий час стати учнем, щоб наздогнати щасливі миті шкільного життя.

Оригинал

Освіта.ua
21.03.2018

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!