Александр Мирошниченко: о гаджетах

Нежелание приспосабливаться к новым правилам игры прикрывается заботой об образовании детей

Александр Мирошниченко: о гаджетах

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

Питання ось яке. Тут деякі педагоги вимагають заборонити гаджети в школі. Кажуть, від навчання відволікають, від спілкування людського.

Ну, гаджет – штука складна. Навіть філологічно. Це ж від англійського «gadget», що в перекладі означає пристрій, нове пристосування чи просто якусь штуковину. Отже, гаджетом ми цілком можемо назвати книжки, ручки, фломастери, зошити, щоденники, шкільну дошку і так далі.

Та ж книжка. Колись не писали взагалі. Потім винайшли написання на стінах печер. За допомогою кам’яних гаджетів. Потім розвинули все і стали писати на всіляких папірусах - пергаментах. Та все одно книжка здебільшого екзотикою залишалась. Тому люди більше розмовляли, спілкувались.

А потім книжка друкована з’явилась. Гаджет! І тогочасні учні в школах, замість того, щоб спілкуватись, втупились в книжкові гаджети. Мабуть, теж тоді педагоги забороняли. А як інакше? Від навчання ж відволікає!

До чого я веду? До того, що все нове завжди і всюди сприймається як злам стереотипу, як необхідність жити в нових обставинах. І небажання прилаштовуватись під нові часи і правила гри завжди прикривається начебто піклуванням про мозок та освіту дітей.

Так і з смартфонами – планшетами. Забороняти? Тільки разом з давнішими гаджетами типу книжок чи шкільної дошки. Будемо бодай логічними у вимогах…

Оригинал

Освіта.ua
14.03.2018

Популярные блоги
В. Громовой: «миздобули» не перевелись в образовании Два основных скрытых мотива организации конкурсов - заработать денег и оправдать свое существование
О. Халепа: оставьте в покое дистанционное образование! Дистанционное обучение - предвестник глобальных изменений в образовании, причем необратимых изменений
Д. Семенов: убивает ли бесплатность образования его развитие? Каждая инвестированная в обучение гривна - это не только польза для себя, эти деньги двигают отрасль в целом
Р. Харчук: борьба за ЗНО по литературе необходима Пусть закрываются ненужные псевдоуниверситеты, а ЗНО - это единственное спасение образования
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев