Александр Мирошниченко: о вопросе вектора

Разница большая: одно дело - развить уже имеющиеся таланты, а другое дело - эти таланты открыть

Александр Мирошниченко: о вопросе вектора

Автор: Александр Мирошниченко, актер, режиссер, драматург.

У контексті диспутів про всілякі альтернативні програми. Знаєте, у чому принципова різниця між нашим пострадянським підходом до дітей і підходом європейським? Ми весь час наголошуємо на тому, що це новітні програми призначені для ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. А от європейці відстоюють таку точку зору, що КОЖНА ДИТИНА ОБДАРОВАНА.

Погодьтесь – різниця велика. Одна річ розвинути вже наявні таланти, а інші штука – ці таланти відкрити. Зрозуміло, що відкривати таланти і шукати індивідуальні мотивації для навчання значно складніше, ніж просто продовжити шлях, який вже хтось почав вибудовувати. Але ми оперуємо такими гучними термінами як ІНТЕЛЕКТ НАЦІЇ. Ми говоримо про розвиток інтелектуального потенціалу не окремих дітей. І тоді виходить, що питання полягає не лише власне у навчальних програмах. У векторі. А якщо вектор неправильний – жодні новітні програми та гроші питання не вирішать.

Звідси і виникає логічне запитання. Чи є у нас нові навчальні програми, здатні розкрити індивідуальний потенціал КОЖНОГО учня? Чи ми, все ж таки, говоримо про програми для певного обмеженого кола дітей?

Оригинал

Освіта.ua
12.03.2018

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев