Никита Андреев: о льготном проезде для студентов

Закон «Об образовании» вновь обязал местное руководство обеспечивать льготный проезд студентов

Никита Андреев: о льготном проезде для студентов

Автор: Никита Андреев, Студенческое антикоррупционное агентство.

Пільговий проїзд для студентів: чому Суми та Харків змогли

У вересні новий Закон України «Про освіту» повернув обов’язок органам місцевого самоврядування забезпечувати пільговий проїзд студентів. Пізніше ми, за підтримки Олександра Співаковського, розіслали листи до міських рад з наголошенням на необхідності виконувати Закон (goo.gl/g1mQUp). Я за монетизацію пільг, і для всіх категорій громадян. У той же час, ще більше я за те, що Закони мають виконуватися.

Але річ не в цьому. Річ в тому, що студенти на місцях та організації, що їх представляють (у т.ч. організації, які щиро думають, що їх представляють) не вірили в успішну імплементацію цієї норми. «Всьопропало, нічєгонополучітся, етотолькодляпіара», - говорили вони. У принципі, це так і має бути, якщо нічого не робити або лише імітувати діяльність. А Харків і Суми змогли, заклали кошти на 2018 рік і розробили відповідні програми (новини про це тут - goo.gl/BcPzC4 та goo.gl/zAQiv9). При чому вирішили питання пільгового проїзду комплексно і, сподіваюсь, надовго. Чи є ще такі міста? Принаймні я поки що таких не знаю, не враховуючи тих, в яких ці норми були ще раніше (наприклад, Львів).

Але я точно впевнений, що не випадково змогли саме Харків і Суми. Останні найбільші студентські заходи минулого року проходили саме тут, у листопаді – в Харкові (goo.gl/8o9hva), а у грудні – у Сумах (goo.gl/Jt7sx8). І знаю, що це відбулося не просто тому, що була відповідна резолюція, а тому, що для такого рішення студентським лідерам (і місцевій влади, безперечно) потрібно було докласти зусиль. І що в Сумах це робила велика команда на чолі з Михайлом Ананченком і, у тому числі, завдяки підтримці мера Олександра Лисенка.

Ну а в Харкові наша історія тягнеться ще з далекого 2015го року, яку багато хто вже забув, але яку точно ніколи не забудемо ми з Олександром Рачковим, Олександром Анциферовим, Денисом Тарновским, Ольгою Пилипенко та Владом Неманіхіним (goo.gl/EtjqS2). Тепер же в Харкові введено єдиний квиток, а пільги розширені не тільки на метро, а і на міськелектротранспорт.

До чого все це? Треба працювати. Системно, впевнено та з розумом. А містам треба віднайти можливості, але норму Закону таки реалізувати. Приклади тепер є. З початком нового робочого року. Поїхали.

Оригинал

Освіта.ua
18.01.2018

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев