В. Белый: о конкурсах, которые не вызывали бы скандалы

Наши конкурсные комиссии еще долго будут оставаться пшиковыми потугами к продвижению демократизации

В. Белый: о конкурсах, которые не вызывали бы скандалы

Автор: Владимир Белыйзаместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Чи не щодня читаємо про скандальні випадки, про «переможців» того чи іншого конкурсу на важливу державну посаду.

А попереду конкурси на посади директорів, які «... самі будуть підбирати «собі» команду однодумців». Ото буде галасу та «роботи» для журналістів. На всю Іванівську» лунатиме.

Щоб кожен керівник будь-якого рівня не «перепризначав» апарат служби чи робочий колектив «під себе», потрібен незалежний від СУБ'ЄКТИВНОГО впливу формат конкурсів.

Он, французи, приміром, наскільки я знаю по освіті, на ВСІ вакансії у державі від вчителя/вихователя до директора та інспектора взяли за основу цифрову суму показників рівня професійності та доброчесності кандидатів (за потребою ще й кількість балів письмової роботи, що захищена від стороннього впливу) плюс бали для забезпечення передбаченого рівня соціальної протекції/захисту.

Переможцем буде той, у кого найбільше балів і, увага, керівник/заклад/громада отримують у своє розпорядження НАЙКРАЩОГО.

А наші конкурсні комісії ще довго залишатимуться пшиковими потугами до просування справжньої демократизації у суспільній діяльності, яка апріорі має виключати недоброчесність кандидатів на посади.

І так у наших умовах буде доти, доки замість голосування «руками» не буде перейдено на формат чіткої процедури підрахунку суми балів за нормативно встановленими індикаторами професійності та доброчесності кандидатів у цифрових показниках. У кого найбільше - той і переможець.

Комісія має не вибирати «кращого» на її суб'єктивний погляд, а перевірити правдивість індикаторних показників та забезпечити за потреби незалежне і неупереджене тестування здібностей та рівня підготовленості.

Оригинал

Освіта.ua
18.01.2018

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!