Владимир Белый: о настоящем учителе

Без того, чтобы много читать и самому писать/решать, стать и быть настоящим учителем невозможно

Владимир Белый: о настоящем учителе

Автор: Владимир Белыйзаместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Звідки беруться гарні вчителі та викладачі університетів?

З числа тих людей, які ще з молоду, а потім все життя багато, ні - дуже багато,- ЧИТАЮТЬ.

Останнє стосується і тих, про кого ніби й не скажеш, що читають, але це таки так – у схильних до математики майже весь час поглинається читанням мови спеціальних символів.

Такі люди чи не весь час знаходяться у стані, коли їх «розпирає» від прочитаного, а тим більше, якщо всередині «сидить» ще й та чи інша тема/думка/ідея/проект, що йдуть від неї самої. Як похідного від прочитаного чи сто раз передуманого-обдуманого.

Такі вчителі/викладачі не переймаються «якістю» наявних підручників, бо готують свої заняття не по одному якомусь джерелу. Вони навіть думки не допускають, що можуть на заняттях з учнями/студентами щось зачитувати з паперового конспекту чи зчитувати вголос зміст наперед підготовлених слайдів.

До речі, я як завуч щоразу, коли заходить мова про візит якогось нового представника університету до наших ліцеїстів, попередньо з’ясовую, чи не збирається він, як потім ліцеїсти скажуть: «Тупо зачитувати текст слайдів»? Щоб не ставити його потім в неприємне становище, бо вчителів, що таке роблять, у ліцеї просто немає, що, окрім іншого, й забезпечує закладу повагу з боку громадськості міста та області.

Звісно, начитану та комунікативно-активну (холерик, сангвінік) за натурою людину мало хто витерпить поруч з собою достатньо довго у ході будь-якої справи.

ОКРІМ ОСВІТИ, яка на такому тільки й може триматись.

Без того, щоб багато читати та самому писати/роз’язувати, стати, як і бути, справжнім вчителем неможливо.

Так, хіба що - ремісником в освіті.

Ось одне зі свідчень тому: « …при этом поступление в педвуз довольно сложное, состоит из трёх этапов. На первом этапе абитуриент делает содержательный анализ статей на педагогические темы. Второй этап — собеседование, которое показывает, насколько человек мотивирован. Третий этап — психологическое тестирование, его детали финны держат в тайне». Треба додати, що про все це йдеться лише після того, як особа вже отримала диплом про вищу освіту у певній суто науковій царині (математика, фізика, біологія, географія тощо).

Звернули увагу на: «… абитуриент делает содержательный анализ статей на педагогические темы»?

Не маєте щодо цього внутрішнього імпульсу до зневажливого заперечення?

Тоді ви можете вважати себе потенційним носієм задатків гарного сучасного вчителя/викладача.

Якщо багато читаєте чи вирішуєте задач. Лишається над тим працювати все життя і отримувати, як мінімум, … задоволення.

З часом, може, й гідну матеріальну винагороду. Якщо в українській державі постане пронародна влада.

Оригинал

Освіта.ua
15.01.2018

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев