О. Калинич: почему я не хочу работать в школе?

Осознаю, что большая часть того, что рассказываю детям, в жизни им не понадобится, дети это тоже понимают

О. Калинич: почему я не хочу работать в школе?

Автор: Олеся Калинич, учитель, Хустская гимназия-интернат.

Навчальна програма не цікава мені як учителеві, то як можу зацікавити підлітків?

Усвідомлюю, що велика частина з того, що розказую дітям, у житті їм ніколи не знадобиться, діти це теж розуміють. Логічне запитання: для чого витрачати час?

В університеті я вчила методику викладання предмета - теорію, яку не можу застосувати на уроці практично. Дітям у класі байдуже, скільки методів і прийомів ти знаєш. На уроці вчитель повинен УМІТИ, а не просто знати.

У 9 класі дала учням завдання - роботу зі створенням електронної пошти. Навмисно детально не пояснила хід: учні мають доступ до інтернету, цікаво було, як зуміють знайти підказки. Шок перший: півкласу не додумалося «загуглити» завдання. Шок другий: у ХХІ столітті діти, які мають сторінки в соцмережах, а відповідно - уміють зареєструватися, електронну пошту створюють аж у 9 класі? Це треба вчити в 3-4 класі.

Відповідальність за результати ЗНО. Не всі учні можуть досконало вивчити всі предмети. А вчитель відповідальний за високі результати всіх у класі.

Зарплата. Без стажу, категорії, звання зарплата «покриє» витрати на книги, зошити, крейду, блузку й спідницю, у якій прийду до школи. А інше?

Це не мої думки, а студентки п'ятого курсу, яка в І семестрі проходила педпрактику (учитель інформатики) в школі. Я хотіла загітувати свою колишню ученицю (творчу, здібну, комунікабельну, товариську) йти працювати до школи... Дівчина обіцяла подумати...

А я от теж думаю: якщо такі, як вона, не хочуть бути вчителями, то хто хоче?

Оригинал

Освіта.ua
15.01.2018

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!