М. Бобровский: дискредитация и профанация идеи

Первоначальный вариант типовых учебных планов, который выносился на обсуждение, почти уничтожен

М. Бобровский: дискредитация и профанация идеи

Автор: Марк Бобровский, лицей «Универсум».

Дорогі друзі!.. Почав «крутити» новий типовий навчальний план старшої школи...

Дорогі друзі, там відсутнє профільне навчання... Практично ми маємо можливість зробити один профільний предмет, інші профільні не поміщаються... Тобто замість профільності ми маємо поглиблене вивчення одного предмету...

Це дискредитація і профанація ідеї... Адже профільне вивчення - це не вивчення одного предмету... Якщо ми ставимо профільну математику, то фізику ми можемо зробити тільки стандартом, та й на інформатику мало що залишається...

За старим типовим навчальним планом я вибирав фізико-математичний профіль, підсилював інформатику, іноземну, додавав креслення, бо ми заточені на КПІ, і в мене виходив прекрасний профільний напрям, який обирали учні, що збирались поступати на інженерні спеціальності... Тепер же - зась!..

Скільки волали про знищення фізики... Ну то ми самі її і знищуємо!.. Чи багато шкіл оберуть профільну фізику як сиротинку? Та одиниці, тому що більшість, при виборі між фізикою і математикою, оберуть математику...

Аналогічна ситуація з іншими профілями... Натомість майбутні КПІшники мають зубрити обов’язкову зарубіжну літературу...

Не знаю, сміятися тут чи плакати... Тобто хотіли як краще, а вийшло не просто як завжди, а вийшло набагато гірше...

Більше того, суттєво сплюндрований початковий варіант типових навчальних планів, який виносився на обговорення...

Оригинал

Освіта.ua
15.12.2017

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев